• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

9

وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

  • کد خبر : 75314
  • 24 مرداد 1402 - 8:56
وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از ضرورت وفاداری سازمانی برای توسعه سازمان سخن گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها می گوید: «از سال ۱۳۷۹ در صنعت بیمه مشغول به فعالیت شده و تغییرات مدیریتی زیادی را تجربه کرده ام، ولی در ۶ سال گذشته با ثباتی که در شرکت بیمه تعاون حاکم است، توانسته ام بهترین دوره مدیریتی خود را سپری کنم».
وی اضافه می کند: «خوشبختانه شعب سراسر کشور در بیمه تعاون، هم راستا با سیاست های کلان شرکت هستند و با نگاهی به عملکرد کلی آنها در صدور و پرداخت خسارت، متوجه روند رو به رشد آنها در بحث پورتفوی، مدیریت ریسک و افزایش سهم شرکت در استان ها به وضوح هستیم».
مقدسی ادامه می دهد: «در حال حاضر با تلاش مدیران ارشد، شرکت فضای همراه با آرامشی را سپری کرده که از مهم ترین دلایل آن می توان به پرداخت خسارت های به موقع و ایجاد زیرساخت های مناسب و نیز مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی و دانش اشاره کرد».
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون اضافه کرد: «به منظور رضایت مندی بیشتر بیمه گذاران و تسریع خدمات رسانی، با ایجاد و افتتاح باجه های جدید در مراکز استان ها و نیز با همسان و یکسان سازی شعب و تغییر فیزیکی در محل بعضی از سرپرستی استان ها، سعی در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مشتریان بیمه تعاون داشته ایم».
وی در ادامه تشریح کرد: «به عقیده من، مقوله وفاداری یکی از شاخص های مهم در امر مدیریت سرمایه های انسانی شعب بوده و این وفاداری به سازمان است که می تواند یک رابطه کاری مستحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند؛ نکته قابل تأمل در ایجاد وفاداری نیز هویت دادن سازمان به پرسنل است که بیشتر از منافع مالی می تواند برای ارتقاء وفاداری تأثیرگذار باشد».
مقدسی همچنین افزود: «با توجه به اینکه پرسنل شعب در اکثر رشته های بیمه ای در حال فعالیت می باشند، ضرورت آموزش بیش از پیش برای آنان احساس می شود که این مهم با هماهنگی واحدهای مربوط به صورت حضوری-مجازی اجرایی خواهد شد».

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.