• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

وزارت مردم و بانک توسعه تعاون در پی تسهیل فعالیت تعاونی ها هستند

  • کد خبر : 37438
  • 10 بهمن 1400 - 12:11

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با شرکت های تعاونی بزرگ، گره گشایی از فعالیت تعاونی ها را از ماموریت های مجموعه وزارتخانه برشمرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسه تعاون ، حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیران عامل شرکت های تعاونی بزرگ اظهار داشت: دولت سیزدهم تمرکز فعالیت خود را بر مبنای خدمت رسانی به مردم قرار داده است و برنامه های خود را نیز با اتکا به بخش های مردمی به پیش می برد.
وی افزود: تعاون در فرآیندهای ادغام سه وزارتخانه مورد غفلت واقع شده است و در وضعیت کنونی از اولویت های وزارتخانه محسوب می شود.
عبدالملکی گفت: از حدود ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی ثبت شده و حدود ۱۰۰ هزار شرکت تعاونی فعال در آمارها یاد می شود و گرهگشایی از مشکلات تعاونی ها و تسهیل مسیر فعالیت اقتصادی تعاونگران از مهمترین ماموریت های وزارت مردم به شمار می رود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر خلاف برخی اظهارات، فرهنگ تعاون و کار جمعی به دفعات در طول تاریخ کشور جاری بوده است و در وضعیت فعلی نیز اصلاح و تقویت زیرساخت های تعاون و تقویت باور مسئولین به موضوع تعاون می تواند در رونق دهی به فعالیت های این بخش و ارتقای سهم تعاون از اقتصاد ملی موثر واقع شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تامین مالی تعاونی ها، اعمال تخفیف های مالیاتی یاد شده در قوانین و کمک به مشکلات پیش روی تعاونی ها از موضوعاتی است که با همفکری و هم افزایی مجموعه حاکمیتی تعاون و مشارکت تعاونگران قابل انجام است.
در این جلسه که با حضور مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون، مدیران کل حوزه تعاون وزارتخانه برگزار شد مدیران عامل شرکت های تعاونی بزرگ و نیز برندهای مطرح بخش تعاون در خصوص فعالیت ها و مسائل و مشکلات موجود مطالبی را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=37438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.