• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

4

ورود بیمه تعاون به باشگاه صد میلیاردی‌ها در تولید حق بیمه باربری، کشتی و هواپیما

  • کد خبر : 99482
  • 09 دی 1403 - 14:14
ورود بیمه تعاون به باشگاه صد میلیاردی‌ها در تولید حق بیمه باربری، کشتی و هواپیما

بیمه تعاون با ثبت میانگین رشد ۸۵ درصدی در تولید حق بیمه رشته‌های باربری، کشتی و هواپیما طی ۹ ماه نخست سال جاری، موفق به تحقق بودجه سالانه در کمتر از ۹ ماه و ورود به باشگاه صد میلیاردی‌ها شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت با هدف اصلاح سبد پرتفوی شرکت و جهت گیری هدفمند به سمت ترکیب بهینه پرتفو، موفق به ثبت میانگین رشد ۸۵ درصدی در تولید حق بیمه رشته‌های باربری، کشتی و هواپیما طی ۹ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ورود به باشگاه صد میلیاردی‌ها شده است.

این موفقیت که در کمتر از ۹ ماه به تحقق بودجه تعیین‌شده سالانه انجامید، به دلیل تلاش مستمر همکاران در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی، ارتقای فرآیندهای ارزیابی ریسک و شناسایی بازارهای جدید بوده است. توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز، به عنوان یکی دیگر از عوامل کلیدی این رشد برای شرکت این امکان را ایجاد نموده است تا با ارائه خدمات تخصصی و رقابتی، اعتماد بیمه‌گزاران خود را جلب کند.

از سوی دیگر، پرداخت به‌موقع خسارت‌های معوق و رسیدگی سریع و کارشناسانه به پرونده‌های جاری، نقش مهمی در جلب رضایتمندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه و تقویت جایگاه بیمه تعاون در بازار بیمه ایفا کرده است. این رویکرد مسئولانه و حرفه‌ای، موجب افزایش اعتبار شرکت و ایجاد روابط پایدار با مشتریان شده است.

بیمه تعاون، در چارچوب استراتژی کلان مدیریتی خود، به دنبال تقویت حضور در رشته‌های سودده و ارتقای خدمات به مشتریان است. پایبندی به شعار “آرامش را انتخاب کنید”، راهنمای تمامی اقدامات این شرکت در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ‌تر بوده و همواره بر ارائه خدماتی سریع، دقیق و کارآمد تأکید داشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.