• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

وجود فضای صمیمانه، عامل اصلی موفقیت بیمه ملت است

  • کد خبر : 79570
  • 09 آبان 1402 - 14:30
وجود فضای صمیمانه، عامل اصلی موفقیت بیمه ملت است

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: عامل موفقیت شرکت بیمه ملت وجود فضای صمیمانه حاکم بر این شرکت است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، محسن پورکیانی در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت، فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت را تبریک گفت و افزود: باید از تمام پایه گذاران این شرکت موفق قدردانی کرد و جا دارد از کلیه ذینفعان از جمله کارکنان، نمایندگان، سهامدارن و بیمه گزاران به خاطر تلاش‌هایی که برای موفق نگه داشتن این شرکت از ابتدا تاکنون داشته‌اند، قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کسب رتبه اول توانگری مالی بین تمامی شرکت‌های بیمه کشور از سوی بیمه ملت طی ۴ سال متوالی جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: در بیمه ملت فضایی دوستانه و صمیمی میان مدیران و کارکنان حاکم است و وجود همین فضا عامل اصلی موفقیت شرکت بوده است.

پورکیانی خاطرنشان کرد: فضای کاذب و غیر صمیمی میان مدیران و کارکنان در این نوع همایش‌ها باید به حداقل برسد و در چنین شرایطی دستیابی به موفقیت آسان خواهد بود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران با اشاره به این که شرکت‌های بیمه در تمام دنیا چهار رکن دارند، افزود: بیمه گزاران، کارکنان، سهامداران و شبکه فروش ۴ رکن اصلی شرکت‌های بیمه هستند و همه ارکان آن باید با هم حرکت کرده و دغدغه و اهداف مشترک داشته باشند تا بتوانند شرکت را به موفقیت برسانند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.