• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

واریز سود دوره مهر ماه ۱۴۰۲ صندوق اندوخته توسعه صادرات

  • کد خبر : 78329
  • 16 مهر 1402 - 16:25
واریز سود دوره مهر ماه ۱۴۰۲ صندوق اندوخته توسعه صادرات

سود روزشمار منتهی به دوره ی مهر ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳٫۲درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل ۲۵٫۹درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی که از نوع درآمد ثابت است از سال ۹۴ فعالیت خود را تحت مدیربت تامین سرمایه تمدن و ضمانت بانک توسعه صادرات ایران آغاز کرده است و کل خالص ارزش دارایی ها این صندوق نزدیک به ۱۳همت می باشد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، سودی فراتر از سپرده بانکی به سرمایه گذاران پرداخت می‌کنند و سرمایه گذاری در این نوع از صندوق ها مناسب افراد ریسک گریز می باشد.

با توجه به فراوانی زیاد سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز، سه صندوق از ده صندوق تامین سرمایه تمدن در راستای جذب این افراد، در گروه صندوق‌های با درآمد ثابت مشغول رقابت با دیگر صندوق‌ها هستند و عملکرد خوبی داشتند. قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صندوق تامین سرمایه تمدن با خالص ارزش دارایی حدود بیش از۶۰همت، صندوق گنجینه زرین‌شهر است که در سال گذشته بازدهی‌ای ۲۲٫۵۰ درصدی داشته است. صندوق قابل‌معامله با درآمد ثابت تداوم اطمینان تمدن، با کسب حدود ۲۲ درصد بازدهی در یک‌سال گذشته، پربازده‌ترین صندوق با درآمد ثابت تمدن بوده است. صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی نیز در سال گذشته حدود ۲۲٫۶ درصد بازدهی محقق ساخته است.

سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس« ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.