• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب برگزیده بانک توسعه تعاون معرفی شدند

  • کد خبر : 5553
  • 07 دی 1399 - 13:46
واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب برگزیده بانک توسعه تعاون معرفی شدند

نتایج ارزیابی شش‌ماهه نخست سال جاری از واحدهای ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون اعلام و منتخبان این دوره معرفی شدند.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف ارتقای سطح عملکرد و تشویق نیروی انسانی، ارزیابی مستمر و دقیق بخش‌های مختلف را بر اساس معیارها و شاخص‌های متعدد بانکی در دستور کار دارد و نتایج این ارزیابی‌ها هر ساله در دو مقطع شش‌ماهه اعلام می‌شود.
شاخص‌های اصلی این ارزیابی‌ها در محور مدیریت شعب و شعب منتخب، عملکرد عملیات توسعه‌ای شامل توسعه حمایتی و اجتماعی، فعالیت توسعه‌ای در حوزه تعاون، میزان تسهیلات امهالی و تمدیدی نسبت به کل تسهیلات است.
همچنین توان عملیاتی شامل موارد مختلف نظیر: ، صدور ضمانت‌نامه، تجهیز منابع شامل عملکرد جذب منابع و رعایت ترکیب منابع نیز از جمله شاخص‌های ویژه در ارزیابی مدیریت شعب و شعب منتخب است.
علاوه بر این‌ها، شاخص‌های کنترلی شامل مدیریت مطالبات در رده‌های گوناگون زمانی، کاهش شاخص NPL و عدم ایجاد مطالبات غیر جاری، شاخص‌های نشان‌گر پایدار در عملکرد شامل تناسب قیمت و نرخ تخصیص، میزان بهره‌وری و وضعیت بانکداری الکترونیکی نیز مدنظر بوده است.
گفتنی است در این دوره در کنار مجموعه شاخص‌های عملکردی و توسعه‌ای، برخی از تک شاخص‌ها از جمله شعب موفق در پرداخت تسهیلات حمایتی، شعب موفق در بهبود عملکرد ، شعب موفق در تحقق برنامه منابع و ، شعب موفق در صدور ضمانت‌نامه در ارزیابی و انتخاب شعب، موردنظر بوده‌اند.
به‌این‌ترتیب، بر اساس شاخص‌های مندرج در سیستم ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی و ستادی بانک، نتایج ارزیابی شش‌ماهه نخست سال ۹۹ در محورهای مختلف به شرح ذیل است:
واحدهای ستادی برتر:
مدیریت امور سرمایه انسانی، مدیریت امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، مدیریت مرکز آموزش و پژوهش
و مدیریت شعب:
استان‌های درجه یک: استان کرمان
استان‌های درجه دو: استان‌های سمنان، همدان و سیستان و بلوچستان
استان‌های درجه سه: استان‌های زنجان و ایلام
و شعب منتخب:
درجه یک: شعبه مرکزی همدان، شعبه ولیعصر سمنان، شعبه مرکزی سمنان و شعبه نهاوند
درجه دو: شعب سیرجان، آبیک، زرند و مرکزی ایلام
درجه سه: شعب گرمسار، آران و بیدگل، زابل و سرابله
درجه چهار: شعب بشرویه و صحنه
درجه پنج: شعبه ابهر
درجه شش: شعبه سیاهکل
و شعبت منتخب در پرداخت تسهیلات حمایتی:
شعبه تایباد(خراسان رضوی)، شعبه پرند (تهران) و شعبه شهید بهشتی کرمانشاه به‌عنوان شعب منتخب در تسهیلات حمایتی حائز تشویق شناسایی شدند.
گفتنی است شعب منتخب بر اساس عملکرد در حوزه‌های مختلف شامل:
شعب زرین‌شهر اصفهان، مرکزی یزد و تهران‌پارس تهران ،
شعب رودسر (گیلان)، نوشهر (مازندران)، لنگرود (گیلان) و ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) ،
شعب کنگاور (کرمانشاه) و مرکزی کاشان ،
شعب فاطمی (تهران)، امیرکبیر شیراز و شهید مطهری یاسوج ،
شعب مرکزی بندرعباس، طالقانی اهواز، انقلاب شیراز و مرکزی زاهدان حائز رتبه برتر شدند.
همچنین باجه‌های برتر:
باجه‌های کوهبنان (کرمان)، فامنین (همدان)، ماه‌نشان (زنجان)، باباطاهر (همدان) و سرخس (خراسان رضوی) به‌عنوان باجه‌های برتر برگزیده شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=5553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.