• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

0

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

  • کد خبر : 76336
  • 07 شهریور 1402 - 20:17
همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌نامه، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری‌اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم‌نامه که در ۹ محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری‌ می‌کنند.

بنا بر این تفاهم‌نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویس‌های تخصصی از سوی ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره‌برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی‌های ایرانسل در زمینه مشتری‌مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه‌های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع‌رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در جهت ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان‌ها و اشخاص) و ایجاد بستر‌های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در رابطه با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در راستای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و  «یکپارچه‌سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاست‌گذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان‌ها و اشخاص)»، همکاری می‌کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکارها  و سرویس‌های دیجیتال از جمله سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب‌وکارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.