• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

همراه بیمه نوین راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 79791
  • 14 آبان 1402 - 13:05
همراه بیمه نوین راه‌اندازی شد

نرم‌افزار موبایل بیمه نوین با هدف دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات بیمه‌ای راه اندازی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ این شرکت در راستای ارائه خدمات دیجیتال و دسترسی آسان بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان به اطلاعات بیمه‌ای، اپلیکیشن اختصاصی خود با عنوان «همراه بیمه نوین» را راه اندازی کرد.

نرم افزار موبایل «همراه بیمه نوین» خدماتی مانند مشاهده و استعلام اطلاعات تمامی بیمه‌نامه‌های فعال و منقضی شده، مبالغ حق بیمه و یا اقساط‌ پرداخت شده، مبالغ دریافتی (خسارت‌های دریافت شده، وام بیمه عمر و …)، را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در «همراه بیمه نوین» زمان تمدید بیمه‌نامه‌ها به کاربران یادآوری می‌شود و جهت سهولت در صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو، امکان انجام بازدید اولیه اتومبیل در لحظه و به صورت آنلاین توسط شعب، باجه‌ها و واحدهای صدور منتخب فراهم شده است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان مشاهده آدرس و شماره تماس مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه نوین و ارائه مسیریابی مناسب در نقشه نرم‌افزار جهت دسترسی به این مراکز و نیز جستجوی آدرس و اطلاعات شعب و نمایندگان اشاره کرد.

مشتریان بیمه نوین می‌توانند اپلیکیشن «همراه بیمه نوین» را از فروشگاه‌های نرم افزار موبایل داخلی مانند «مایکت»، «اناردونی» و «سیب اپ» و یا به صورت مستقیم از سایت شرکت به نشانی www.novininsurance.com نصب کنند.

گفتنی است نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.