• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

نکونام: آن کسی که باید برود من نیستم/ بازیکن استقلال از ترس صاحب‌خانه پنهانی به خانه می‌رود!

  • کد خبر : 74222
  • 04 مرداد 1402 - 13:02
نکونام: آن کسی که باید برود من نیستم/ بازیکن استقلال از ترس صاحب‌خانه پنهانی به خانه می‌رود!

سرمربی استقلال نسبت به مشکلات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: دوستان گفته‌اند با من نمی‌توانند کار کنند و با اتفاقاتی که رقم می‌خورد، خودش می‌گذارد و می رود اما من به عشق هواداران استقلال می‌مانم. نه! کسی که قرار است از استقلال فراری دهند، من نیستم.»

جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها در متنی که امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است ابتدا درباره مشکلات اخیر این تیم از جمله اعتصاب بازیکنان در آخرین جلسه تمرینی به علت پرداخت نشدن مطالبات‌شان اظهار کرد: طبیعتا هیچ مربی‌ای دوست ندارد تمرینات تیمش تعطیل شود، آن هم در آستانه شروع لیگ ولی در عین حال نمی‌توانم به بازیکنان تیمم خرده بگیرم. بازیکنی که حدود ۷ ماه هیچ دستمزدی نگرفته، چه انگیزه‌ای برای تمرین و بازی دارد؟ من باید از آنها تشکر کنم که از زمان شروع تمرینات پیش فصل، تمام وجود خود را گذاشتند. بعد از شروع تمرینات توقع بچه‌ها این بود دستمزدشان پرداخت شود ولی از روز اول قول دادند و عملی نشد. بعد از تغییرات مجدد مدیریتی باز هم قول دادند دو هفته‌ای مشکل حل شود و نشد. بازیکن نجیب استقلال حق دارد گلایه کند.

بازیکن استقلال یواشکی به منزل خودش می‌رود

او با اشاره به غیرت بازیکنان استقلال، تاکید کرد: «هوادار فهیم استقلال خوب می‌داند که بازیکنان بعضی از تیم‌ها اول تسویه حساب فصل قبل را گرفتند و بعد تمرین کردند. این بچه‌ها اما با وجود مشکلاتی که داشتند به خاطر شرایط باشگاه بدون خواسته‌ای به تمرینات آمدند و کار را شروع کردند، در حالی که من خبر دارم بعضی بازیکنان جوان چه مشکلی دارند. برای باشگاه استقلال خیلی زشت است که بازیکن آن یواشکی به منزل خودش رفت و آمد کند. صاحب‌خانه این بازیکن را جواب کرده و او هم وسایلش را گوشه آپارتمان جمع کرده اما پول ندارد که خانه‌اش را تخلیه کند. این بازیکن می‌تواند درست تمرین کند؟ بازیکنان جوان‌تر از بزرگ‌ترها پول قرض می‌کنند و این شرایط جالب نیست. شما چه کسی را سراغ دارید که ۷ ماه حقوق نگیرد و باز کار کند؟ به شرف این بچه‌ها باید درود فرستاد.»

استقلال پول ندارد اما صاحب که دارد

سرمربی استقلال با اشاره به ناراحتی بازیکنان این تیم، اضافه کرد: «من می‌گویم باشگاه پول ندارد، صاحب که دارد؟ حداقل صادقانه بیایند با بچه‌ها صحبت و بابت بدقولی پیش آمده دلجویی کنند. یعنی کسی حتی حرف‌های بازیکنان را بعد از دیدار با آلومینیوم اراک نشنیده؟ مگر می‌شود اینقدر بی‌تفاوت بود؟ چطور می‌شود هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آن‌وقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد. متاسفانه استقلال را به امان خودش رها کرده‌اند. این بچه ها آن قدر غیرت دارند که با جیب خالی هم برای اعتبار استقلال بجنگند، همان طور که فصل گذشته جنگیدند. این حرف بازیکنان بود که حداقل می‌توانستند سرتمرین حاضر می شدند و یک احوالی می پرسیدند.»

همه روزه سکوت گرفته‌اند

نکونام درباره شروع لیگ برتر گفت: «ما ۹ روز دیگر با صنعت‌نفت آبادان بازی داریم. نه دستمزد بازیکنان فعلی را داده‌ایم و نه بر اساس لیست مورد نیاز بازیکن خریده‌ایم. وقتی هم می گوییم تنها هستیم ناراحت می‌شوند. واقعا خودم هم مانده‌ام. چرا هیچکس در باشگاه به هوادار توضیح نمی‌دهد؟ همه روزه سکوت گرفته‌اند. حداقل به هوادار یک چیزهایی را توضیح بدهید. در استقلال ثانیه و لحظات برایمان مهم است. نمی شود در استقلال وعده فردا را داد. شما هرکاری دارید باید همین امروز انجام بدهید. گوش هوادار هم از این حرف‌ها پر است. مدام می‌گویند ما برای آواربرداری و ریل‌گذاری آمده‌ایم، وضعیت خراب است و کشتی باشگاه به گل نشسته، بعد که ما دو کلمه حرف می‌زنیم می‌گویند دارد بذر ناامیدی می‌کارد! آقایان قطار لیگ راه افتاد، برای لیگ بیست‌وچهارم می‌خواهید ریل‌گذاری کنید؟»

خدا به آخر و عاقبت‌مان رحم کند

سرمربی استقلال با گلایه از بعضی رفتارها، توضیح داد: «قرارداد بازیکن افشا می‌شود، کسی از باشگاه این موضوع را محکوم نمی‌کند. اخبار دروغ در بعضی رسانه‌های خاص منتشر می‌شود، باشگاه واکنشی نشان نمی‌دهد. پول که نمی‌آورید، حداقل جلوی این کارها را بگیرید. مدام در حال محکوم کردن بازیکن و مربی هستید ولی در مقابل جوسازی‌های بیرونی سکوت کرده‌اید. فردا چطور می‌خواهید در لیگ حق‌مان را بگیرید؟ کار شروع نشده وضعیت این است، خدا به آخر و عاقبت‌مان رحم کند!»

نکونام در ادامه گفت: «دغدغه من الان نه قرارداد خودم است نه دستیارانم، بلکه دغدغه‌ام حل مشکلات بازیکنان فعلی است. بازیکن که نمی‌گیریم، حداقل به این بچه‌ها بها بدهیم. چند روز به شروع لیگ مانده؟ در بعضی پست‌ها بازیکن نداریم یا یک بازیکن داریم. خداراشکر طوری برنامه‌ریزی شده که ما نباید یک بازیکن مصدوم هم بدهیم! من اگر حرفی می‌زنم برای خودم نیست، برای شان و اعتبار استقلال است. چند بار گفته‌ام، الان هم می‌گویم، از حق خودم می‌گذرم ولی از حق استقلال و هوادران نمی‌گذرم.»

کسی که قرار است از استقلال برود من نیستم

سرمربی استقلال ضمن اشاره به بعضی اتفاقات اخیر، خاطر نشان کرد: «دوستان گفته‌اند با من نمی‌توانند کار کنند و با اتفاقاتی که رقم می‌خورد، خودش می‌گذارد و می رود اما من به عشق هواداران استقلال می‌مانم. نه! کسی که قرار است از استقلال فراری دهند، من نیستم.»

منبع خبر: ایسنا

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=74222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.