• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

2

نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی

  • کد خبر : 50905
  • 08 مرداد 1401 - 10:47
نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی

در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، با حمایت بیمه تعاون، ۴ نفر از سخنرانان و اساتید مطرح فروش و بازاریابی در ۸ سخنرانی به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دکتر جاستین کوهن، دکتری روانشناسی از دانشگاه“Middlesex” لندن و مجری شبکه تلویزیونی “CNBC” در برنامه رازهای موفقیت؛ گرانت داریور، مشاور فروش کمپانی های کوکاکولا،,Johnson & Johnson و بانک بارکلیز (Brclays)؛ دکتر نیلز برابانت، استاد مدعو دانشگاه نیویورک “NYU” و یانه جورج، استاد بازاریابی دانشگاه های استکهلم و گوتنبرگ سوئد در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.
در این همایش که با حمایت بیمه تعاون برگزار شده و در حدود ۶۰۰ نفر از مدیران فروش و بازاریابی و مدیران عامل شرکت های تجاری در سراسر کشور حضور داشتند؛ یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به سخنرانی پرداخت.

همچنین در نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی، مباحثی نظیر:
• شناخت و یادگیری عادات و روانشناختی سوپر ستاره های فروش در موفق ترین کمپانی های جهان
• راهکارهای ارائه توضیح محصولات و خدمات با تاثیرگذاری قابل ملاحظه با هدف نهایی سازی فروش
• خلق ارتباط و تشکیل شبکه های ارتباطی با هدف توسعه فروش
• چگونگی جذب، پرورش، توسعه و حفظ نیروها و تیم های هم افزای فروش در سازمان ها
• راهکارهای رهبری تیم های فروش و تیم سازی مبتنی بر انگیزش و الهام با هدف تسخیر بازارها
• چگونگی درک و مدیریت احساسات و ادراکات ذینفعان داخلی و خارجی سازمان ها توسط مدیران بازاریابی
• ابزارهای افزایش مشارکت کارکنان در فرآیندها با هدف ایجاد حس تعلق، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری
• چگونگی و نقش برندسازی و خلق برندهای قدرتمند در افزایش و بهبود فروش محصولات و خدمات
مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قابل توجه است که در این همایش، محمد صالح چیتگران؛ محمدحسن یوسفی (سرپرست بیمه های زندگی)؛ مصطفی زحمتی پاک (مدیر بیمه های اتومبیل) و عسل اشتری (سرپرست بیمه های مسئولیت) بیمه تعاون نیز حضور داشتند.
همچنین مجید ارجمند (مدیر شعبه البرز)، حسین بارافکن (مدیر شعبه اهواز)، صابر قدس (مدیر شعبه تبریز) و بهمن بابازاده (مدیر شعبه رشت) بیمه تعاون به همراه تنی چند از نمایندگان این شرکت نیز از دیگر شرکت کنندگان نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی بودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.