• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

نمایشگاه‌های تلکام و صنایع بومی پدافند غیرعامل افتتاح شدند 

  • کد خبر : 82514
  • 02 دی 1402 - 19:49
نمایشگاه‌های تلکام و صنایع بومی پدافند غیرعامل افتتاح شدند 

صبح امروز شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات، و اقتصاد دیجیتال) و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با حضور دکتر روح‌الله دهقانی، معاون علمی رئیس‌جمهور و دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی و نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد.

ایرانسل درصدد است تا با اجرایی کردن اهداف طرح «تحول دیجیتال»، زیست‌بوم دیجیتال کشور را مهیای حضور گسترده و رقابتی مشتریان و کسب‌وکارها کند. توسعه شبکه اینترنت ۵G در سراسر کشور یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی ایرانسل در مسیر تحقق «تحول دیجیتال» محسوب می‌شود.

هدف استراتژیک ایرانسل، تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران یعنی شهروندان، سازمان‌ها و شرکت‌ها و دولت از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون است.

جدیدترین دستاوردهای شبکه ۵G و فیبرنوری FTTx، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم‌افزاری و منابع انسانی، از جمله مهمترین بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند. 

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‎وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود.

در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، به صورت همزمان هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل، نیز برگزار می‌شود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد. ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.