• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

نقش ستاره ناپولی در سرنوشت نیمکت پرسپولیس؛ مرد پرتغالی دور از دسترس قرمزها

  • کد خبر : 84055
  • 03 بهمن 1402 - 10:04
نقش ستاره ناپولی در سرنوشت نیمکت پرسپولیس؛ مرد پرتغالی دور از دسترس قرمزها

خوزه پسیرو سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه، اصلی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس است و باشگاه منتظر پاسخ این مربی پرتغالی است.

در پی جدایی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از این تیم، مدیریت باشگاه به سراغ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق قرمزها و کنونی تیم ملی عمان رفت.

برانکو با توجه به مشکلات شخصی و بعد از دیدار با رضا درویش با بیان اینکه پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب او هستند به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد تا مدیریت باشگاه به سراغ سایر گزینه‌ها برود.

خوزه پسیرو سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه که سابق حضور در نیمکت رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد اصلی‌ترین گزینه باشگاه برای هدایت پرسپولیس است باشگاه مذاکرات خود را برای حضور این مربی پرتغالی رو نیمکت قرمزها آغاز کرد.

پسیرو که با تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا حضور دارد ابتدا قرار بود در جریان مسابقات پاسخ نهایی خود را به سرخ‌پوشان اعلام کند اما به یکباره اعلام کرد تا بعد از جام ملت‌ها نمی‌تواند به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ دهد.

اما علت رفتار این مربی پرتغالی با پرسپولیس چیست؟ نیجریه در گروه یک جام ملت‌های آفریقا با ساحل عاج (میزبان)، گینه بیسائو و گینه استوایی هم‌گروه است. نیجریه در نخستین دیدار خود برابر گینه استوایی به تساوی رسید و در بازی دوم به مصاف ساحل عاج میزبان رفت.

شاگردان پسیرو در این بازی در حالی به مصاف میزبان رفتند که در نیمه دوم، ویکتور اوسیمن ستاره تیم ناپولی موفق شد با یک حرکت انفرادی، داور بازی را مجاب کند تا به سود این تیم پنالتی بگیرد و در ادامه اکونگ از روی نقطه پنالتی گل برتری نیجریه را وارد دروازه ساحل عاج کرد تا این تیم در یک دیدار حیثیتی ٣ امتیاز ارزشمند را از میزبان رقابت‌ها بگیرد و برای سایر رقبا خط و نشان بکشد.

به نظر می‌رسد با برتری شاگردان پسیرو برابر ساحل عاج و صعود احتمالی این تیم به دور بعدی جام ملت‌های آفریقا، این مربی پرتغالی تصمیم خود را تغییر داده و منتظر سرنوشت خود و نیجریه در این رقابت‌هاست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.