• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان زنجان با حضور مدیرعامل بیمه تعاون

  • کد خبر : 80449
  • 24 آبان 1402 - 15:21
نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان زنجان با حضور مدیرعامل بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان زنجان با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل بزرگ زنجان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان زنجان با مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون درهتل بزرگ زنجان برگزار شد تا راهکارهای فروش بهتر و جذب پورتفوی بیشتر در استان مورد بررسی قرار گیرد.

دراین گردهمایی دکتر مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون ضمن اشاره به کسب رتبه توانگری مالی طی ۵ سال متوالی بر جدیت شبکه فروش بر تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران تاکید و کسب رضایت بیمه گذاران و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن را از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت بیمه تعاون دانست.

در پایان این نشست نقطه نظرات و پیشنهادات کارگزاران و نمایندگان مطرح و پتانسیل و ظرفیت های موجود در استان برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به بیمه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون نیز از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ ال مان ورقائی، مدیر امور اداری و فناوری اطلاعات؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان؛ مجید ارجمند، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ حسین میرزایی، مدیر امور مالی؛ عسل اشتری مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی؛ سهیلا شرفی مدیر بیمه های باربری کشتی و هواپیما؛ محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی و محمدصالح چیت گران مدیر امور حقوقی و قراردادها و همچنین سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان با هدف هم اندیشی و با اشتراک گذاری ایده های کاربردی، حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.

لازم به یادآوری است نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون می توانند از طریق ایمیل به آدرسpishnahad@taavon-ins.ir نسبت به ارسال نظرات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.