• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی برگزار شد

  • کد خبر : 83514
  • 22 دی 1402 - 11:41
نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی برگزار شد

در نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد بانک به صورت وبینار برای رؤسای شعب تهران و استان‌ها برگزار شد، دستاوردها و برنامه‌های بانک در ماه‌های پایانی سال تبیین شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، سرپرست و رئیس هیئت‌مدیره بانک، ضمن قدردانی ویژه از حمایت‌های ریاست محترم بنیادشهید و امور ایثارگران از برنامه‌های مدیریتی بانک در دو سال گذشته گفت: این بانک متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و باید توجه ویژه به نیازهای بانکی این قشر معزز در اولویت باشد.

قیطاسی همچنین بر لزوم ارائه طرح‌های حمایتی و ارائه خدمات بانکی مناسب ویژه این قشر تأکید کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد جذب منابع گفت: رشد منابع بانک در طی یک ماه اخیر و پس از راه‌اندازی طرح همت دی مشهود بوده است و کارکنان شعب بایستی با تلاش مضاعف و تغییر دیدگاه خود به بازاریابی و جذب منابع در ادامه این مسیر کوشا باشند.

قیطاسی با اشاره به لزوم استفاده رؤسای شعب از اختیارات اعطا شده گفت: رؤسای شعب باید از حدود اختیارات خود استفاده کنند و با رعایت اصول بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات به مشتریان، تسهیلات خرد و تکلیفی را در اولویت قرار دهند.

سرپرست بانک دی با اشاره به اهتمام جدی مدیران ارشد بانک طی دو سال گذشته به پرونده‌های مطالباتی تصریح کرد: طی این مدت از حیث وصول مطالبات در شبکه بانکی بانک دی یکی از بهترین عملکردها را داشته است و با اقدامات انجام شده بسیاری از پرونده‌های مطالباتی نیز در آینده نزدیک وصول خواهد شد.

در ادامه این نشست محمدرضا ادبی، نایب رئیس هیئت مدیره بانک، با اشاره به طبیعی بودن چالش و ریسک در نظام بانکی در ایران و جهان گفت: چالش و ریسک در ذات فعالیت بانکی است و رؤسای شعب باید با پذیرش ریسک‌های معقول تحرک بیشتری در مذاکره و جذب مشتریان داشته باشند.

وی افزود: بازدید از شعب استان‌ها در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته است تا از این طریق بتوانیم به صورت مستقیم در جریان دیدگاه‌های همکاران شعب و رفع موانع قرار گیریم.

اسماعیل جلیلی، عضو هیئت‌مدیره نیز با تبیین رویکرد اصلاحی مدیریت و هیئت مدیره بانک گفت: برنامه تحولی ارائه شده بانک دی به بانک مرکزی، پایداری بانک را تضمین کرده و زیرساخت‌های لازم برای پیاده‌سازی آن فراهم شده است و نتایج آن نیز در عملیات بانک نمود پیدا کرده است.

وی افزود: رویکرد جامع مدیریت ارشد بانک در جهتی است که با بهبود عملیات بانکی، فرایندها و انگیزش کارکنان، مسیر حرکت بانک پس از تحقق برنامه تحول در زمینه بانکداری حرفه‌ای ادامه پیدا کند.

در ادامه همت‌الله حسین‌زاده، عضو هیئت مدیره، حمایت‌های همه جانبه مدیریت ارشد بنیادشهید از بانک دی را فرصت مغتنمی برای جهش بانک دانست و گفت: برنامه تحول بانک دی یک برنامه ارزشمند است که اگر با همت همکاران به صورت کامل محقق شود شاهد نتایج درخشانی برای بانک و سهامداران آن خواهیم بود.

وی با تأکید بر لزوم رفتار محترمانه کارکنان با ذی‌نفعان و مشتریان و طراحی محصولات متناسب با نیاز مشتری گفت: باید پلتفرم کسب و کار برای نیازهای اساسی مشتریان به تفکیک پتانسیل‌های استان‌ها و مناطق جغرافیایی گوناگون طراحی شود تا دست شعب در بازاریابی باز باشد.

فریدون رشیدی، عضو هیئت مدیره نیز رفتار حرفه‌ای را لزوم مشتری‌مداری دانست و تصریح کرد: در بعد رفتاری به خصوص رفتار با جامعه ایثارگری باید با بالاترین استانداردها برخورد شود تا شأن و کرامت این قشر معزز حفظ شود.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر شعب به اعطای تسهیلات گفت: در زمینه ارائه تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی باید بیشتر فعالیت شود تا مشتریان مشمول دریافت این نوع تسهیلات شناسایی و در اولویت قرار گیرند.

گفتنی است در ابتدای این نشست احمد قدس الهی، مدیر امور طرح و برنامه و بهزاد روشن مدیر امور شعب به ارائه گزارشی از شاخص‌های عملیاتی بانک و شعب پرداختند.

همچنین تعدادی از رؤسای شعب به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه‌های گوناگون پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.