• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نشست شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

  • کد خبر : 77473
  • 29 شهریور 1402 - 15:45
نشست شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

نشست شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی تحقق اهداف و تبیین برنامه‌های کلان با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، عبداله سلطانی ثانی در این نشست با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری به لحاظ شاخص‌های عملکردی وضعیت قابل قبولی داشتیم اما باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم.

نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر وصول مطالبات معوق گفت: جلوگیری از رشد مطالبات معوق و برنامه‌ریزی برای وصول آنها موجب ورود به موقع وجوه نقد به شرکت شده و کمک موثری در ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پرداخت منظم خسارت‌ها خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تلاش و همدلی برای تحقق بودجه‌ی هدف‌گذاری شده تا پایان سال اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید در این زمینه فعال باشند تا بتوانیم بودجه را محقق کنیم.

سلطانی با اشاره به اعلام سطح یک توانگری مالی و ارتقاء ظرفیت نگهداری ریسک بیمه سینا از سوی بیمه مرکزی بیان داشت: این اتفاقات مایه خرسندی و نتیجه همکاری و هم‌افزایی همه مدیران و کارکنان است و باید برای حفظ و بهبود آن نیز کوشا باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.