• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نشست آینده نگاری منابع مالی تامین اجتماعی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 20392
  • 12 مرداد 1400 - 17:18
نشست آینده نگاری منابع مالی تامین اجتماعی برگزار می‌شود

نشست آینده نگاری منابع مالی تامین اجتماعی (وصول مطالبات و پایداری منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی) روز ۱۳ مرداد برگزار می‌شود.  به گزارش رویداد خبر به نقل از موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش در نظر دارد با همکاری صاحبنظران، شرکای اجتماعی و اصحاب رسانه، سلسه‌نشست‌های رویای تامین اجتماعی فراگیر را […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش در نظر دارد با همکاری صاحبنظران، شرکای اجتماعی و اصحاب رسانه، سلسه‌نشست‌های رویای تامین اجتماعی فراگیر را برگزار کند.
تاکنون از این سلسه‌نشستها، جلسه «تنقیح قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی»، «طرح مدیران آینده گامی به سوی حاکمیت شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری»، «متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران؛ از رویا تا واقعیت»، «تامین اجتماعی دیجیتال با طرح ۳۰۷۰» و «مدیریت تعارض منافع در سازمان تامین اجتماعی» برگزار شده است.

به همین منظور؛۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح، ششمین نشست با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی،معاونین و مدیران مربوطه، نمایندگان شرکای اجتماعی، صاحبنظران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.