• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

نسخه دسکتاپ واتساپ با استیکرهای جدید به‌روزرسانی شد

  • کد خبر : 4402
  • 23 آذر 1399 - 22:58
نسخه دسکتاپ واتساپ با استیکرهای جدید به‌روزرسانی شد

در نسخه جدید واتساپ دسکتاپ کاربران می‌توانند استیکرهای غیررسمی که در گوشی ذخیره کرده‌اند، روی کامپیوتر استفاده کنند.

اپلیکیشن دسکتاپ پیام‌رسان واتساپ برای ویندوز ۱۰، به نسخه ۲.۲۰۴۹.۸.۰ ارتقا پیدا کرد. این به‌روزرسانی امکان استفاده از مجموعه استیکرهای غیررسمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لیست تغییرات جدید واتساپ دسکتاپ به شرح زیر است:

مجموعه استیکرها: واتساپ دسکتاپ امکان استفاده از مجموعه استیکرهای غیررسمی (شخص ثالث) که روی گوشی ذخیره کرده‌اید، فراهم کرده است.یک سری باگ‌ و مشکل در این نسخه برطرف شده‌اند.واتساپ چند وقت پیش امکان ارسال پیام‌ خود حذف‎‌شونده را در اختیار کاربران قرار داد. زمانی‌که این ویژگی فعال شود، پیام‌های واتساپ به‌صورت خودکار پس از ۷ روز حذف می‌شوند. حالا کاربران نسخه ویندوز ۱۰ هم می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=4402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.