• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

نرخ دلار ثابت ماند

  • کد خبر : 2400
  • 21 آبان 1399 - 16:07

تهران – رویداد خبر – قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ در صرافی‌های بانکی در کانال ۲۷ هزار تومانی ثابت ماند و با نرخ ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹) در جریان معاملات در صرافی‌ها بانکی، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز با نرخ ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت خرید هر اسکناس دلار نیز ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت هر اسکناس یورو  در صرافی‌های بانکی برای خرید ۳۱ هزار و ۵۰ تومان و برای فروش ۳۲ هزار و ۵۰ تومان تعیین شد.

در سامانه سنا نیز در روز معاملاتی گذشته (سه شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان و هر یورو با نرخ ۳۰ هزار و ۴۳۸ تومان معامله شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز دیروز (سه شنبه) حواله یورو با میانگین قیمت ۲۹ هزار و ۷۱۲ تومان و برای حواله دلار قیمتی اعلام نشد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، اگرچه در مقطعی نرخ دلار تا بالای ۳۲ هزار تومان افزایش یافت اما در روزهای اخیر روند افزایشی قیمت شکسته شد و از ۱۴ آبان سیر نزولی قیمت ها آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دلار از ۳۰ هزار تومان ظهر چهارشنبه ۱۴ آبان به ۲۷ هزار و ۱۰۰ هزار تومان در ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ آبان رسید.

از دیدگاه فعالان بازار ارز، مهمترین عامل تاثیرگذار چشم انداز مثبت به آینده بازار ارز است؛ از آنجا که از ماه قبل بازار به انتخابات امریکا چشم دوخته بود، با نهایی شدن گزینه ریاست جمهوری آمریکا، سناریوهای بدبینانه برای آینده کنار رفت و بازار با امیدواری بیشتر به آینده شاهد کاهش قیمت هاست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.