• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نخستین نشست هماهنگی برنامه های هفته پست تشکیل شد

  • کد خبر : 76411
  • 08 شهریور 1402 - 15:06
نخستین نشست هماهنگی برنامه های هفته پست تشکیل شد

نخستین نشست هماهنگی برنامه های هفته پست با هدف بررسی پیشنهادات و تدوین برنامه های این رویداد برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ طی نشستی با حضور جمعی از معاونین و مدیران ستادی این شرکت، پیشنهادها، برنامه ها و اقدامات مربوط به  هفته پست بررسی  شد. 

رونمایی از سرویس جدید پستی، راه اندازی کارخانه نوآوری پست در موزه ملی ارتباطات و برگزاری نشست تخصصی با حضور فعالین این حوزه از جمله برنامه های مهم این هفته است.

تعریف شعار اختصاصی ویژه روز جهانی پست، برگزاری رژه ناوگان حمل و نقل پستی، انتشار تمبر اختصاصی از انعکاس تلاش های کارکنان شبکه پستی کشور، برگزاری مسابقات مختلف درون سازمانی و برون سازمانی از جمله دیگر برنامه های این هفته است.
اعزام نمایندگانی از سوی شرکت در مدارس جهت معرفی پست ،سخنرانی مدیران در نمازجمعه برخی شهرستان ها، دیدار مدیران پست در سطوح مختلف با نمایندگان مجلس و سایر مسئولان کشوری برای معرفی آخرین دستاوردها و خدمات به مردم عزیزمان، دیگر مواردی بود که در برنامه های این هفته توسط اعضای شورا پیشنهاد شد. 

فتاح معاون پشتیبانی و توسعه منابع، احمدی معاون فنی وبازرگانی، بای مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل، جنتی مدیرکل پست استان تهران، بیدار مدیرکل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی و رحیمی معاون دفتر ارتباطات و امور بین الملل در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.