• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری با بیمه دانا ‌‌منعقد شد نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

0

نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

  • کد خبر : 104699
  • 02 اردیبهشت 1404 - 11:51
نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

اعتمادسازی، سرعت انتقال و کشف حقیقت سه گام روابط عمومی هاست که با بهره گیری از ظرفیت های روابط عمومی، شکل خواهد گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، الیاس حضرتی _ رئیس شورای اطلاع رسانی دولت _ در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که به میزبانی شرکت بیمه دی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: نقش روابط عمومی ها در ترسیم واقعی فضای اقتصادی و اجتماعی کشور غیرقابل انکار است و یکی از مهمترین ماموریت های این مراکز ارتباطی به شمار می رود.

 حضرتی به ضرورت هماهنگی بیشتر بین بخش های دولتی و خصوصی تاکید کرد و افزود: برای کشف، درک و بیان حقیقت باید دستاوردهای بخشی های مختلف را از طریق روابط عمومی با رسانه ها به اشتراک بگذاریم.

هادی عبداللهی _ مدیرعامل شرکت بیمه دی _ نیز که میزبانی این نشست را بر عهده داشت با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در توسعه بازار بیمه، گفت: شرکت بیمه دی به عنوان نهاد بیمه ای خدمات رسان به خانواده های معظم شهدا و جانبازان بیش از ملاحظات حرفه ای به تکریم این قشر سرافراز می اندیشد.

وی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای صنعت بیمه با زبانی گویا و بیانی شفاف از اساسی ترین رسالت های روابط عمومی به حساب می آید.

 بر اساس این گزارش، آرام رشیدی _ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت روایتگری نخست در امر اطلاع رسانی، اظهار داشت: در دنیای دیجیتال امروز روایتگری اول یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است که باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

وی حضور شرکت های بیمه در نمایشگاه های تخصصی را در گرو احراز صرفه و صلاح شرکت های بیمه دانست و گفت: بهره گیری از ابزارهای فرهنگسازانه به رشد شاخص ها و توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت بیمه منتهی خواهد شد.

در ادامه جواد گودرزی _ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی_ با مخاطب قرار دادن رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، اظهار داشت: صنعت بیمه یک صنعت مظلوم است و روابط عمومی ها توقع دارند که رسانه های در اختیار دولت، قابلیت ها و دستاوردهای این صنعت را به گوش افکار عمومی برسانند.

وی در پایان با تشریح شرایط حضور در نمایشگاه های پیش رو از تعهدسپاری مجریان نمایشگاه در خصوص رفع نواقص موجود خبر داد.

گفتنی است در این نشست، مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز دیدگاه های خود را در خصوص کیفیت شرکت در نمایشگاه صنعت مالی بیان کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.