• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

نبض بازی امروز در دست‌مان بود

  • کد خبر : 39210
  • 23 بهمن 1400 - 9:20
نبض بازی امروز در دست‌مان بود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان گفت: در تمرینات سعی می‌کنیم ایراداتی که داریم را رفع کنیم تا بتوانیم نمایش بهتری در مسابقات داشته باشیم و به نتیجه برسیم.

احمد باغبان‌باشی، عصر امروز (جمعه، ۲۲ بهمن‌ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل فردوس قم در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی با تیم فردوس قم خواهیم داشت. تیم قم از تیم‌های ریشه‌دار ایران است. در زدن ضربات هنوز مشکل داریم، می‌توانستیم زودتر به گل برسیم تا هماهنگی تیمی خوبی پیدا کنیم و در ثانیه‌های پایانی توانستیم گل تساوی را وارد دروازه قم کنیم.

وی افزود: خواهشی که از تیم‌ها دارم این است که ما داریم سالم فوتسال بازی می‌کنیم، گلر آنها در طول بازی چندین مرتبه خود را بدون دلیل به زمین زد، شاید می‌خواستند نفس بگیرند، اگر ۳ امتیاز این بازی را می‌گرفتیم، شخصیت تیمی ما برمی‌گشت و می‌توانستیم امیدوارانه‌تر به راهمان در لیگ ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان در خصوص پنالتی گرفته نشده برای تیمش گفت: متاسفانه توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور اعلام کرد که صحنه را ندیده، این صحنه‌ها است که داور باید باید تیزبین باشد تا ببیند و قضاوت کند.

وی ادامه داد: تا آخرین لحظه بازی تلاش کردیم تا بتوانیم پیروز این میدان باشیم و تیم قم را تحت فشار زیادی قرار دادیم و حریف هم به دنبال استفاده از ضدحملات بود.

باغبانباشی تصریح کرد: نبض بازی امروز در دست ما بود و دوست داشتیم به پیروزی برسیم، بازیکنان زیادی از تیم ما با مصدومیت مواجه هستند و در نهایت مجبور شدیم از مهرداد جابری استفاده کنیم که به نوعی آچارفرانسه تیم ما است و امروز توانست به تیم ما کمک کند تا به گل برسیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.