• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد؛ تعامل حداکثری میان سرمد و بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 48664
  • 06 تیر 1401 - 13:39
نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد؛ تعامل حداکثری میان سرمد و بانک صادرات ایران

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، گفت: تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات باید به نحوی افزایش پیدا کند که هر دو مجموعه از این تعامل منتفع شوند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، امیرمهدی امینیان، در نشست سراسری مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و روسای دوایر رفاه شعب بانک صادرات ایران، با اشاره به ضرورت تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، گفت: باید تعامل دو مجموعه به نحوی افزایش پیدا کند تا هم بیمه سرمد و هم بانک صادرات از این تعامل منتفع شوند.

وی افزود: بانک صادرات ایران، شبکه گسترده‌ای دارد که جلب رضایت آنان موجب رشد و بالندگی بیمه سرمد می‌شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد خاطر نشان کرد: سرعت و دقت در ارائه خدمات به بانک و تمامی مشتریان سرمد باید رعایت شود و از طریق نشست‌های ماهانه بین بانک و سرمد موارد موجود پیگیری و رفع شود و این نشست‌ها در سطح استانها نیز برگزار شود تا به عارضه‌یابی منجر شود.

رئیس اداره‌کل رفاه کارکنان بانک صادرات ایران، این بانک را بزرگترین مشتری سرمد دانست و گفت: تعامل نزدیک بین سرمد و بانک، ظرفیت بالقوه‌ای ایجاد می‌کند که از آن باید در پیشبرد اهداف دو مجموعه بهره گرفت و در این راستا آمادگی داریم نقطه نظرات مدیران شعب در استان‌ها را بشنویم و مشکلات آنها را حل کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.