• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نامگذاری رسمی کوچه شهدای بانک ملت با حضور رییس شورای شهر تهران

  • کد خبر : 78851
  • 26 مهر 1402 - 12:45
نامگذاری رسمی کوچه شهدای بانک ملت با حضور رییس شورای شهر تهران

با حضور رییس شورای شهر تهران، شهردار منطقه ۱۲ تهران و رییس هیات مدیره بانک ملت، یکی از کوچه های خیابان سعدی تهران به نام شهدای بانک ملت نامگذاری شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در آیین نامگذاری این کوچه با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای بانک ملت از اهتمام ویژه مدیران این بانک برای پیگیری نامگذاری این کوچه به نام شهدا سپاسگزاری کرد و گفت: تجلیل از شهدا و خانواده های معظم آنان، یک وظیفه ملی است زیرا اگر شهدا در جبهه های دفاع مقدس جانفشانی نمی کردند شاهد امنیت و آرامش کنونی در کشور نبودیم.
وی با بیان این نکته که حرکت های انقلابی آغاز شده در اقصی نقاط دنیا برگرفته از روحیه جهاد و شهادت طلبی شهدا در طول دفاع مقدس است، ادامه داد: شهدا، طلایه دار همه آزادگان جهان هستند و باید این راه را همیشه زنده نگه داریم.
مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت هم در این مراسم از تقدیم ۵۵ شهید و میزبانی از ۹٫۶۴۸ ایثارگر و حدود ۱۷۰۰ جانباز در این بانک خبر داد و اعلام کرد که این بانک در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان اقدامات متعددی را انجام داده است.
وی در عین حال از شورای شهر و شهرداری منطقه ۱۲ تهران بابت موافقت با نامگذاری کوچه شهدای بانک ملت قدردانی کرد و افزود: امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون جانفشانی شهدا است که با نثار خون خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند.
در این مراسم با حضور مسوولان شورای شهر، شهرداری و بانک ملت، از تعدادی از خانواده های شهدای بانک ملت تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، کوچه شهدای بانک ملت در خیابان سعدی جنوبی پایین تر از چهارراه استقلال(مخبرالدوله) واقع شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.