13:21:10
    امروز : دوشنبه - ۱۸ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرپرست مدیریت بیمه آرمان در شعبه‌ سمنان منصوب شد اهداف عملیاتی و بسته سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شد / تاکید نجارزاده بر تحقق شعار سال و ادامه خروج از بنگاه‌داری دیدار مجازی مدیرعامل بیمه سینا با همکاران شعب سراسر کشور بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ضرورت باز تعریف پروژه‌های بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک/ هم افزایی تمامی بخش‌های بانک با حوزه فناوری اطلاعات بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد سرمایه‌گذاری ۱۷۷ همتی بانک مسکن در تولید مسکن کشور/ تداوم طرح نهضت ملی با درخشش بانک مسکن بانک صادرات ایران در سال جدید موقعیت ممتاز خود در نظام بانکی را تثبیت می‌کند پرداخت ۱۳.۶هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۳ دیدار صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران سراسر کشور سالی نو،عزمی نو؛ با همدلی و تلاش در مسیر شکوفایی موسسه اعتباری ملل

3

موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در دوره کرونا

  • کد خبر : 14369
  • 21 اردیبهشت 1400 - 13:31
موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در دوره کرونا

معاون فناوری اطلاعات بانک دی از موفقیت بانک در ارائه خدمات شعبه‌ای به صورت غیرحضوری در دوران شیوع کرونا خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، محمود زمان زاده در نشستی مجازی با نمایندگان شعب سراسر کشور گفت: در حال حاضر بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش‌لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین‌های بانکی به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد ماشین‌های بانکی به شعب یک اتفاق منحصربه‌ فرد اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در بانک دی گفت: از زمانی که بانک پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده است، ارائه API به سازمان‌ها و فین‌تک‌ها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، قابلیت‌های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، درخواست فراموشی رمز اینترنت بانک به صورت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، تکمیل ماشین‌های بانکی(خودپرداز، کش‌لس، خودگردان و کیوسک) با قابلیت ارائه خدمات ساتنا، پایا و دریافت رمز کانال‌های مدرن را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی در پایان با اشاره به سرعت عمل و چابکی بانک دی در توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، قسمت عمده‌ای از خدمات شعبه‌ای به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیرحضوری ارائه شده است که امیدواریم با رهنمودهای همکاران شعب، شاهد افزایش استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری باشیم.
در پایان این نشست، پرسش و پاسخ تعاملی بین معاون فناوری اطلاعات و همکاران شعب به صورت صوتی انجام شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.