• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مهدی طارمی: هزار و ششصد میلیارد تومان!

  • کد خبر : 75370
  • 25 مرداد 1402 - 8:02
مهدی طارمی: هزار و ششصد میلیارد تومان!

تنها انتقال بزرگ تابستانی فوتبال ایران در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو، است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ورزش سه، چند روز پس از برگزاری سوپرجام پرتغال، اخبار درباره مهدی طارمی همچنان داغ است. آخرین خبرها را امروز روزنامه‌های معتبر پرتغالی و ایتالیایی (توتو اسپورت، جوگو، رکورد و گاتزتا دلو اسپورت) داده‌اند. بنابر اخبار منتشره در سایت‌های آنلاین و مشهور این دو کشور، اینتر برای استخدام طارمی چاره‌ای ندارد جز اینکه پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی خود را بالا ببرد.

این پیشنهادی است که قبلا از طرف پورتو رد شده و پس از آن درخواست ۳۰ میلیون یورویی تیم پرتغالی مطرح شده است. به نوشته RMC اسپورت، رسانه فرانسوی، اینتر در حال حاضر یک پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی روی میز دارد اما پینتو داکوستا و سایر اعضای بورد پورتو مسحور این پیشنهاد جدید نشده‌اند و عدد پورتو برای رضایت‌نامه ستاره ایرانی‌ ۳۰ میلیون یورو است؛ یک کلام

رکورد در گزارش خود از عبارت پیچاندن بینی برای نشان دادن بی میلی پورتو نسبت به این جدایی استفاده کرده است. در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه پورتو ستاره‌ای در حد و اندازه طارمی ندارد، محال است او را با عددی نه چندان مناسب به تیم دیگری بفروشد؛ حتی اگر در آخرین سال حضور مهدی در جمع اژدهایان، او در نهایت با قیمت آزاد و بدون اینکه پولی به باشگاه پرتغالی برساند، از جمع آبی و سفیدها جدا بشود.

البته این مسئله ترجیح خود طارمی هم است؛ انتقال آزاد در تابستان سال آینده که مقدماتش از زمستان امسال آغاز بشود. مذاکراتی طولانی برای اینکه او خیلی سریع به لیگ موردعلاقه‌اش، لیگ برتر انگلیس، بپیوندد. در حالی که اسم‌هایی مثل اینتر و میلان و تاتنهام که امسال در صف علاقمندان به استخدام به او بودند، نام‌های بسیار بزرگی در فوتبال جهان محسوب می‌شوند و همه را به سرگیجه می‌اندازند.

تاتنهام طارمی را برای جایگزینی کین و اینتر ستاره بوشهری ما را برای جایگزینی لوکاکو در نظر دارند که باور کنید چیز کمی نیست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.