• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

8

ممیزی مراقبتی بیمه تعاون با موفقیت انجام شد

  • کد خبر : 59949
  • 20 آذر 1401 - 9:11
ممیزی مراقبتی بیمه تعاون با موفقیت انجام شد

ممیزی مراقبتی بیمه تعاون در هر ۴ استاندارد اخذ شده توسط شرکت با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در پی انجام ممیزی های داخلی که در شهریورماه انجام شد، ممیزی مراقبتی به منظور تقویت اثربخشی فعالیت ها و نیز کنترل فرایند استانداردهای اخذ شده صورت پذیرفت.
این ممیزی که استانداردهای اخذ شده ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت)؛ ۱۰۰۰۲ (مدیریت شکایات مشتریان)؛ ۱۰۰۰۴ (پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ۳۱۰۰۰ (مدیریت ریسک) را مورد آزمون قرار می داد، در تمام سطوح سازمان، مورد ممیزی قرار گرفت.
گفتنی است جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نیز با حضور تمام مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون برگزار و برنامه های آتی نیز تبیین شد.
مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون در این خصوص مطرح کرد: «انجام ممیزی ها سبب می شود تا در شناسایی بهبودها؛ همسویی بیشتر با الزامات استانداردها و رعایت حداقل ها برای بهبود کیفیت؛ رضایت سنجی مشتریان و… دقیق تر عمل کرده و نسبت به فراتر رفتن از حداقل ها و تلاش برای بهبود مستمر تصمیم گیری صورت پذیرد».
وی افزود: «در این خصوص و با توجه به توجه مدیرعامل مجموعه به انجام تمام الزامات استاندارد، حتی او نیز مورد ممیزی انجام گرفت تا در هیچ سطحی از سازمان، استثناء در فرایندها صورت نپذیرد».

گفتنی است بیمه تعاون در سه سال اخیر با هدف ایجاد اطمینان در دسته های مختلف ذینفعان خود از جمله سهامداران و مشتریان، نظام استانداردهای گوناگونی را در تمامی سطوح سازمانی پیاده سازی کرده و به صورت داوطلبانه و با هدف بهبود مستمر از طرف نهادهای نظارتی مختلف نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.