• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

4

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

  • کد خبر : 33127
  • 29 آذر 1400 - 17:34
مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش تعامل با مشتریان و ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایت مندی آنان تاکید کرد و آن را از محورهای عملیاتی بانک دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی در بازدید از شعب شهر تبریز، ضمن قدردانی از تلاش همکاران صف و ستاد منطقه، گفت: محصولات بانک سینا در راستای کاهش هزینه های مشتریان طراحی و برنامه ریزی شده و معرفی بهینه این خدمات از سوی همکاران می تواند زمینه رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کند.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ضرورت تلاش جهت توسعه سهم بازار بانک در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بانک سینا برنامه های متعددی در راستای گسترش کسب و کار در بازارهای کشور دارد و در زمینه های مختلف از جمله تعامل با شرکت های حقیقی و حقوقی پیشتاز است.
وی با ابراز خرسندی از افتتاح دو شعبه جدید و یک باجه بانک سینا در شهر تبریز افزود: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید نیازمند ایجاد بسترهای پویا و فعال است. به همین منظور بانک سینا با توجه به شعار نوآوری و ارائه سرویس های جدید مبتنی بر بانکداری الکترونیک، توسعه هدفمند شعب را نیز در دستور کار دارد و با امکاناتی که این بانک در توسعه زیرساخت ها و بسترهای الکترونیک فراهم کرده، می توان به جهش بیش از پیش عملکردها امیدوار بود.
دکتر ایمانی عملکرد شعب را در توسعه و تعالی بانک مهم و موثر قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهمی که برای افزایش نقش همکاران در توسعه و تعالی بانک انجام شده، افزایش دامنه اختیارات شعب به ویژه در تجهیز و تخصیص منابع است که همکاران با استفاده از این ظرفیت، می توانند سهم بانک سینا از جامعه بانکی را افزایش دهند.
گفتنی است در این سفر آقایان آقابابایی عضو هیات مدیره، جعفری معاون سرمایه های انسانی و ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک نیز حضور داشتند و ضمن بازدید شعب، با همکاران گفتگو کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.