• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

مشتریان عزیز، وضعیت قرمز است!

  • کد خبر : 20037
  • 08 مرداد 1400 - 15:09
مشتریان عزیز، وضعیت قرمز است!

همه شواهد از شیوع نگران کننده «کرونا» در کشور حکایت دارد و البته شعب بانک ها یکی از مهمترین مراکز انتقال این ویروس هستند، بنابراین توصیه می شود مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران استفاده از خدمات حضوری را به حداقل ممکن برسانند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت بیش از یک سال و نیم از شیوع بیماری کرونا در کشورمان ۳۵ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به این بیماری مبتلا شده و متأسفانه ۲۶۰ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.
مراجعات مکرر افراد مختلف به داخل شعب، تبادل اسکناس، تبادل انواع فرم ها و فیش های بانکی و حتی الزام به برداشتن ماسک در شرایط خاص، باعث شده است که کارکنان بانک ها به طور مستمر در معرض مواجهه با این ویروس قرار داشته باشند.
در شرایطی که قدرت سرایت ویروس کرونا با جهش های مختلف، بیشتر شده و وضعیت کرونایی کشور را به رنگ قرمز درآورده است، مشتریان بانک ها می توانند با استفاده حداکثری از خدمات غیرحضوری در قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.
بانک ملی ایران با ارائه انواع خدمات غیرحضوری بانکی از طریق سامانه بام، اپلیکیشن های بله، نشان بانک، شصت و ایوا، سامانه های فیزیکی خودگردان، خودپرداز و Cashless و نیز مرکز تماس ۰۲۱۶۴۱۴۰ این امکان را فراهم کرده است که از جان کارکنان و مشتریان خود در برابر این بیماری سهمگین محافظت کند.
از این رو بار دیگر از مشتریان گرامی درخواست می شود نسبت به جلوگیری از انتقال «کرونا» از طریق حضور در شعب و واحدها حساس بوده و تا حد امکان از خدمات غیرحضوری بانک استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.