• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

1

مشتریان ارزنده عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند

  • کد خبر : 105149
  • 11 اردیبهشت 1404 - 18:00
مشتریان ارزنده عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند

دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه که در آستانه یکصدمین سالروز تاسیس این بانک برگزار شد، موفقیت بانک سپه را در گرو موفقیت مشتریان گرانقدر آن عنوان کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر آیت ابراهیمی در این مراسم که دهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران مناطق استان تهران، روسای شعب ممتاز مستقل و مشتریان برگزیده در محل باشگاه بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی‌ سازمان‌های با عمر و قدمت بالا برشمرد.

دکتر ابراهیمی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمان‌ها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.

مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: نخستین بانک ایرانی در طول عمر یکصدساله خود حتی در مقاطع سخت اقتصادی و در شرایط طرح ملی ادغام، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.

مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: انسان‌های بزرگ، شرکت‌های موفق و پیشرفته را می‌سازند و شرکت‌های موفق عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به نقش پررنگ بانک سپه به عنوان یکی از پیشرانان تحول دیجیتال در بانکداری امروز کشور گفت: بانک سپه در سال ۱۴۰۳ در تامین مالی مشتریان اقدامات بزرگ و موثری انجام داده و در راه‌اندازی سکوهای تامین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.

وی اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بین‌الملل را شایسته تقدیر دانست و به حجم فعالیت‌های بانک در عملیات خارجی پرداخت.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایت‌ها و همراهی‌های مشتریان ارزنده بانک سپه مسئولیت ما را در ادامه راه خدمت‌گذاری دوچندان می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خویش با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افق‌های جدیدی ورود پیدا کرده و در مسیر پیشرفت و نوآوری با سرعت بیشتری حرکت کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=105149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.