• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مشارکت جدی  نمایندگان بیمه آسیا در بحث بازاریابی هدفمند

  • کد خبر : 84762
  • 14 بهمن 1402 - 15:53
مشارکت جدی  نمایندگان بیمه آسیا در بحث بازاریابی هدفمند

مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در شیراز با شبکه فروش منطقه پنج دیدار کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که با هیات همراه به استان فارس سفر کرده بودند، در دیدار با شبکه فروش استان فارس ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین کسب رتبه یک بیمه آسیا در جمع صد شرکت برتر ایران در حوزه بیمه، اظهار داشت: موفقیت های بیمه آسیا بیانگر همراهی کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیاست؛ باید قدردان این همراهی باشیم و زحمات ارزشمند شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا بسیار ارزنده و درخور قدردانی است.
مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت جدی  نمایندگان در بحث بازاریابی هدفمند را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد شوند واز ظرفیت های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد. ما اینجا هستیم که از نزدیک به مسائل و چالش های شما گوش فرا دهیم و همراهیتان کنیم.
در ادامه این نشست صمیمانه، هر یک از نمایندگان به بیان اظهارات و درخواست های خود پرداختند و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه نیز ضمن پاسخگویی، رهنمودهایی را ارائه نمودند.
در این دیدار که به میزبانی انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیا در استان فارس برگزار شد، سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت و همچنین غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و بهروز ناظمی معاون امور استان ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران و نیز سرپرست منطقه پنج و رییس شعب استان، مدیرعامل را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.