• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مسعود بادین: بیمه آسیا بالاترین ذخیره فنی را در سال های اخیر در صنعت بیمه داشته است

  • کد خبر : 76756
  • 13 شهریور 1402 - 13:36
مسعود بادین: بیمه آسیا بالاترین ذخیره فنی را در سال های اخیر در صنعت بیمه داشته است

مدیرعامل بیمه آسیا در جمع مدیران این شرکت، بر ریسک سنجی مناسب و تربیت نیروی متخصص تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، جلسه شورای مدیران بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران این شرکت و با انجام مراسم تودیع و معارفه معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت برگزار شد.

در این جلسه با حکم مدیرعامل، سید مهدی صادقی عضو هیأت مدیره به عنوان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و فرامرز خجیر عضو هیأت مدیره به عنوان معاون فنی در بیمه های اشخاص و مسئولیت معرفی شدند و از تلاش ها و خدمات احمد جهاندیده و ژیلا رضوی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، همچنین با حکم مدیرعامل بیمه آسیا، احمد جهاندیده به سمت مشاور عالی در سرمایه انسانی و پشتیبانی و ژیلا رضوی به سمت مشاور عالی در آموزش و طرح های نوین، منصوب شدند.

در این نشست، هریک از معاونین سابق، گزارش مبسوطی از فعالیت های خود ارائه کردند که مورد تقدیر مدیرعامل و اعضای شورای مدیران قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در نشست مدیران بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین، تغییرات و تحولات اخیر در حوزه معاونین این شرکت را در راستای پیشبرد هر چه بهتر راهبردها و تحقق اهداف بیمه آسیا برشمرد و آن را از ویژگی¬های یک سازمان توانمند، بزرگ و فنی توصیف کرد که فرصت ها و موقعیت ها را به خوبی شناسایی کرده و از آن به نحو مطلوب استفاده می کند.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه افزود: بیمه آسیا در حال حاضر در صنعت بیمه در وضعیت مطلوبی از لحاظ عملکرد و توانمندی مالی قرار دارد و به عنوان یکی از شاخص های ارزشمند، بالاترین ذخیره فنی را در صنعت بیمه در سال های اخیر به خود اختصاص داده است.

وی تأکید کرد: یقیناً توانمندی مالی مهم¬ترین ویژگی هر شرکت بیمه است و بیمه آسیا با برخورداری از این ویژگی ارزشمند توانسته است همواره در ارائه خدمات و پرداخت خسارت به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور و حمایت از کارکنان و شبکه فروش خود، به خوبی و به موقع عمل کند که در سال گذشته نیز به عنوان برند محبوب مردم معرفی شد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ادامه داد: موفقیت بیمه آسیا در عملکرد بیمه ای از آنجا ناشی می شود که ما همواره ریسک سنجی مناسب را بر نرخ دهی پایین ترجیح می دهیم. این سیاست عملکردی، سبب شده است بیمه آسیا بازاری مطلوب و پرتفویی کم خطر را جذب کند و ساختار مالی و فنی خود را مستحکم نماید.

مسعود بادین در ادامه این نشست، بر کاهش بروکراسی اداری به منظور افزایش چالاکی در فعالیت ها، توسعه آموزش و تربیت نیروی های متخصص، فروش ترکیبی خدمات بیمه ای جهت بهبود ترکیب پرتفوی شرکت، تأکید کرد.

وی افزود: جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت به مردم ، تنها از طریق اتحاد و همدلی کارکنان و شبکه فروش ممکن خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در جلسه شورای مدیران بیمه آسیا، معاونین مدیرعامل گزارشی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های آتی شرکت را ارائه دادند.

در این جلسه همچنین، از خدمات سید احمد حسینی مدیرسابق بیمه های درمان و امین محمدی مدیر سابق بیمه های مهندسی بیمه آسیا قدردانی شد. گفتنی است با حکم مدیرعامل بیمه آسیا سید محمد تقی فضل هاشمی به سمت مدیر جدید بیمه های درمان، سید ابراهیم مظهری موسوی به عنوان مدیر جدید بیمه های مهندسی و امین محمدی به عنوان دبیر شورای فنی منصوب شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.