• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مسعود بادین: بیمه آسیا از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه برخوردار است

  • کد خبر : 82012
  • 20 آذر 1402 - 17:34
مسعود بادین: بیمه آسیا از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه برخوردار است

مدیرعامل بیمه آسیا در جمع مدیران این شرکت، بر شناسایی و به کارگیری نیروی های انسانی متخصص و با تجربه تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست مدیران بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی، گفت: بیمه آسیا در حال حاضر در صنعت بیمه در وضعیت مطلوبی از لحاظ عملکرد فنی و توانمندی مالی قرار دارد و به عنوان یکی از شاخص های ارزشمند، از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه در سال های اخیر برخوردار است.

وی با تصریح مدیریت و کنترل جدی در پرداخت خسارت ها، افزود: پرداخت خسارت به حق و در زمان مقرر، یکی از مهم ترین وظایف و ویژگی های هر شرکت بیمه است و در همین راستا، بیمه آسیا با برخورداری از این ویژگی ارزشمند، توانسته است همواره در پرداخت خسارت به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور ، به خوبی و به موقع عمل کند .

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ادامه داد: موفقیت بیمه آسیا در عملکرد بیمه ای از آنجا ناشی می شود که ما همواره آموزش را مورد تاکید قرار داده ایم و ضروری است در کنار آموزش حضوری، از ظرفیت های فضای مجازی نیز برای آموزش غیر حضوری بهره برداری کنیم.

مسعود بادین در ادامه این نشست، با اشاره به شناسایی و بهره مندی شایسته از نیروهای متخصص و با تجربه، موضوع وصول مطالبات، نگاه ویژه به فروش بیمه های خرد، اولویت فروش بیمه های زندگی و عمر و پس انداز و طراحی بیمه نامه های جدید را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا با حضور سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، در سالن اجتماعات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد.

در این نشست همچنین معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران مستقل، در ارتباط با فرایندها و فعالیت های شرکت در هشت ماهه سال جاری و برنامه های آتی تا پایان سال، گزارش هایی ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.