• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مسابقهٔ سینما بله

  • کد خبر : 84733
  • 14 بهمن 1402 - 13:26
مسابقهٔ سینما بله

مسابقهٔ سینمایی بله به مناسبت جشنوارهٔ فیلم فجر با جوایزی ارزشمند در بستری خارج از اپلیکیشن بله برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، این اپلیکیشن به مناسبت جشنواره فیلم فجر مسابقه‌ای با نام «سینما بله» در بازهٔ زمانی ۷ بهمن تا ۲۵ بهمن، در فضایی خارج از اپلیکیشن بله برگزار می‌کند. این مسابقه با مرور بهترین‌های سینمای ایران همراه با توجه به جزئیات اثربخش فیلم‌های سینمایی، لحظات خوشی برای علاقمندان و دوستداران سینمای ایران به وجود می‌آورد و تجربهٔ یک مسابقهٔ دل‌انگیز را برای همگان فراهم می‌کند.

مسابقهٔ سینما بله دو مرحله‌ای است؛ مرحلهٔ اول پنج سؤال و مرحلهٔ دوم با ضریب سختی بیشتر سه سؤال دارد. با پیش‌روی در این مسابقه، سؤالات عمیق‌تر و در نتیجه به اطلاعات وسیع‌تری برای پاسخ سؤالات نیاز است.

برای ورود به قرعه کشی کافیست شرکت‌کنندگان تا پایان مرحلهٔ اول ادامه دهند و وارد قرعه‌کشی شوند. افراد شرکت‌کننده می‌توانند با معرفی مسابقه به اطرافیان و نزدیکان خود و تشویق آنان به شرکت در مسابقه، شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند. همچنین، با ادامه‌دادن روند مسابقه و پیش‌روی به مرحلهٔ دوم مسابقهٔ سینما بله شانس بیشتری در قرعه‌کشی به دست می‌آورند. 

قرعه‌کشی مسابقه در نیمهٔ اول اسفندماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود. به برندگان در قرعه‌کشی این مسابقهٔ چالش‌برانگیز، دو گوشی سامسونگ Galaxy A54 اهدا می‌شود. نتایج قرعه‌کشی در کانال رسمی اپلیکیشن بله اطلاع‌رسانی می‌شود. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.