• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

2

مزایده ۱۰۳۸ دستگاه خودرو تملیکی در مهرماه

  • کد خبر : 78422
  • 18 مهر 1402 - 16:16
مزایده ۱۰۳۸ دستگاه خودرو تملیکی در مهرماه

عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: ۱۰۳۸ دستگاه خودرو در مزایده مهرماه این سازمان عرضه می‌شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: ۱۰۳۸ دستگاه خودرو در مزایده مهرماه این سازمان عرضه می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی با اشاره به برگزاری سه مزایده منقول این سازمان در مهرماه اظهار کرد: مزایده سراسری ۲۷۲ در همه استان‌ها برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از امروز ۱۸ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: مزایده فوق العاده ۵۸۰ نیز مختص همه کالاهای استان هرمزگان است و متقاضیان نیز می‌توانند ۲۰ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

غلامی به برگزاری مزایده ۵۸۱ اشاره کرد و گفت: این مزایده به صورت فوق العاده در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود و مختص وسایل نقلیه اعم از خودروهای سواری، سنگین و ماشین‌آلات راهسازی است.

 عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: تعداد کل خودروهای عرضه شده در سه مزایده مهرماه ۱۰۳۸ است.

وی گفت: ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری، ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و ۴۵۸ دستگاه ماشین‌آلات راه سازی است.

غلامی تصریح کرد: اکثریت برندهای خودروهای سواری شامل هیوندا، تویوتا و بنز است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ برای رعایت عدالت در برخورداری مردم از اموال به تملک درآمده دولت در مزایده‌ها،‌ در سال جاری مزایده‌ها به شکل الکترونیکی و سراسری برگزار می‌شود تا امکان مشارکت آحاد جامعه در این مزایده‌ها فراهم شود. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.