• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور؛ میزبان اردوی روایت پیشرفت وزارت ارتباطات

  • کد خبر : 84864
  • 15 بهمن 1402 - 18:46
مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور؛ میزبان اردوی روایت پیشرفت وزارت ارتباطات

مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور میزبان جمعی از دانش آموزان نوجوان در اردوی روایت پیشرفت دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ اردوی روایت پیشرفت دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سومین و چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور با حضور دانش‌آموزان پایه دهم دبیرستان میزان منطقه دو تهران برگزار شد.

دانش‌آموزان در این اردو از روند اجرای عملیات پستی و پردازش مرسولات توسط تجهیزات و سورتینگ هوشمند بازدید کرده و با گوشه‌ای از طرح‌های هوشمندسازی و گسترش بکارگیری فن آوری در پست شرکت ملی پست آشنا شدند.

روایت پیشرفت بیان اقدامات و دستاوردهای کشور در سایه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و جرات انقلابی یک ملت در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری است. 

روایتی مستند و گویا از هرآنچه که درطول سال‌های پس از انقلاب و دولت سیزدهم برای پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم توسط متخصصین و کارشناسان کارآزموده کشور و با بهره‌گیری از توان داخلی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.