• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

4

مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت در تهران افتتاح شد

  • کد خبر : 90058
  • 19 خرداد 1403 - 11:06
مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت در تهران افتتاح شد

مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت با هدف تمرکز و توسعه فعالیت‌های آموزشی برای کارکنان و نمایندگان این شرکت در تهران افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در تهران آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم، گفت: این مرکز به جدیدترین تجهیزات و زیرساختهای آموزشی مجهز بوده و به عنوان مرکز آموزشی، رفاهی و اقامتی برای پرسنل و نمایندگان شرکت که از استان‌های مختلف برای شرکت در دوره‌های آموزشی به تهران عزیمت می‌کنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یزدان‌دوست افزود: افتتاح این مرکز آموزشی و رفاهی، گامی در راستای تعهد ما به ارتقای سطح دانش و رفاه کارکنان و شبکه فروش بزرگ و گسترده شرکت است. سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رشد و تعالی کارکنان و نمایندگان خود را فراهم کنیم.

وی ابراز کرد: این مرکز مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات آموزشی و رفاهی است و می‌تواند به عنوان یک مرکز مرجع برای آموزش و ارتقای مهارت‌های کارکنان و نمایندگان شرکت در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: اهمیت بهره‌وری و استفاده صحیح از امکانات و املاک شرکت در راه‌اندازی این مرکز مورد توجه بوده به نحوی که این مرکز در یک ساختمان تقریباً بلااستفاده و بدون کاربری موثری، با کمترین هزینه بازسازی شده و با تجهیز امکانات لازم برگزاری دوره‌های آموزشی و اقامت کارکنان و نمایندگان، صرفه جویی بسیار مناسبی برای هزینه‌های جاری شرکت در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.