• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

مرورگر Opera GX برای موبایل عرضه شد – سطح جدید وبگردی

  • کد خبر : 15733
  • 07 خرداد 1400 - 14:20
مرورگر Opera GX برای موبایل عرضه شد – سطح جدید وبگردی

یکی از بهترین مرورگرهایی که می‌توانیم به شما پیشنهاد نصب آن را بدهیم، Opera GX نام دارد. این مرورگر با امکانات بسیار زیاد خود می‌تواند تبدیل به یک ایستگاه کامل برای تمام کارهای شما باشد و بدون نیاز به استفاده از نرم افزار دیگری می‌توانید بیشتر کارهای اینترنتی خود را با استفاده از این مرورگر انجام بدهید. مرورگر Opera GX برای موبایل دریچه‌ای جدید به سوی دنیای اینترنتی برای کاربران موبایل باز کرده است.

اپرا قبل از حضور Opera GX یکی از مرورگرهای مناسب برای وبگردی بود اما در سال ۲۰۱۹ تصمیم بر این گرفته شد تا یک مرورگر را به دنیای بازی وارد کنند. از این تصمیم Opera GX به وجود آمد. حال حاضرا بعد از گذشت دو سال این شرکت در غافلگیری نسخه موبایل Opera GX را نیز معرفی کرده است.

البته این مورد را در نظر داشته باشید که این مرورگر برای موبایل هنوز در نسخه بتا قرار دارد و از این لحاظ در صورت مشاهده باگ نباید ایرادی به برنامه گرفت. در این حالت می‌توانید با نصب این برنامه به رفع ایراداتی که در نسخه بتا وجود دارد کمک کنید.

بر اساس گفته‌های اپرا: این مرورگر برای تجربه جدیدی از وبگردی در موبایل عرضه شده است. در این نسخه از مرورگر اپرا برای موبایل شما دکمه‌های مجزایی برای دسترسی به تمام اخبارهای دنیای بازی دارید. در کنار تمام این موارد می‌توانید تمام صفحه‌هایی که در مرورگر نسخه دسکتاپ خود داشتید را به راحتی با موبایل خود همگام سازی کنید تا بدون نیاز به نگرانی از بابت از دست دادن صفحات خود، آن‌ها را به راحتی بر روی موبایل خود نیز داشته باشید.

به گفته تیم توسعه بخش موبایل این مرورگر بر اساس نیازهای گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده است و در کنار این مورد طراحی آن الهام گرفته شده از گوشی‌های مخصوص بازی می‌باشد. از خوبی‌های این مرورگر امکان انتخاب تم‌های مختلف از چندین تم آماده آن است.

دانلود

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.