• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

مربی ملوان: راه‌های نفوذ مس رفسنجان را بستیم/ باهوش بازی می‌کنیم

  • کد خبر : 60992
  • 04 دی 1401 - 10:27
مربی ملوان: راه‌های نفوذ مس رفسنجان را بستیم/ باهوش بازی می‌کنیم

مربی ملوان می‌گوید انزلی‌چی‌ها باهوش بازی می‌کنند و سعی می‌کنند دروازه‌شان را بسته نگه دارند.

به گزارش ایسنا، مهران برزگر پس از تساوی بدون گل ملوان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی امروز را می‌توانیم به دو بخش تقسیم کنیم. در نیمه اول سه موقعیت گل داشتیم و مستحق زدن گل بودیم اما در نیمه دوم طبیعی بود میزبان فشار بیاورد. ما سازماندهی و انسجام خوبی در خط دفاع داشتیم و این به تیم ما کمک کرد. به مردم رفسنجان تبریک می‌گویم که چنین تیم خوبی دارند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. بازیکنان ما بازی به بازی بهتر می‌شوند و مطمئنیم تا آخر فصل یک جایگاه در خور شان ملوان کسب می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که ” از کدام موقعیت گل در زمین صحبت می‌کنید؟ ” عنوان کرد: شاید در ورزشگاه حضور نداشتید. ما سه موقعیت صد در صد گل داشتیم. طبیعی بود که در ادامه روی دروازه ما فشار آورد. بازیکنان ما انسجام دفاعی خوبی داشتند. شرایط بازی باعث شد اینگونه بازی کنیم. ما راه‌های نفوذ مس رفسنجان را بستیم چون شناخت خوبی از آن‌ها داشتیم.

مربی ملوان درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: هرچه چرخه فوتبال ادامه داشته باشد بهتر است. ما بعد از ۵۱ روز دوباره شروع به بازی کردیم و تیم‌های زرنگ تر می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و خودشان را در جدول بالا بکشند. ما این‌کار را انجام می‌دهیم و باهوش بازی می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم دروازه را بسته نگه داریم و چشم به ضد حمله‌ها داریم. باتوجه به بازیکنان جوانان‌مان این طراحی مناسبت بازی ماست.

او درباره عملکرد داوری بیان کرد: به نظر من در نیمه اول داور اشتباه کرد و به ضرر مس به اشتباه آفساید گرفت. من هر صحبتی کنم فایده‌ای ندارد و روی کار خودمان را تمرکز می‌کنیم.

برزگر در پایان درباره بازی پیش روی ملوان مقابل مس کرمان اضافه کرد: بازی با مس کرمان هم برای ما دشوار است. در هر بازی فلسفه‌مان فرق می‌کند و باید برای آن بازی طراحی تاکتیکی کنیم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.