• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مراسم معارفه مدیران استانی جدید بانک صنعت و معدن استان های لرستان و کرمانشاه برگزار شد

  • کد خبر : 77236
  • 22 شهریور 1402 - 15:25
مراسم معارفه مدیران استانی جدید بانک صنعت و معدن استان های لرستان و کرمانشاه برگزار شد

مراسم معارفه مدیران استانی جدید بانک صنعت و معدن استان های لرستان و کرمانشاه با حضور حسین عسکری عضو هیأت مدیره، عبدالرضا ولی الهی معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات و عباس خبازی سرپرست مدیریت امور راهبری شعب در محل سرپرستی این استان ها برگزار گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این دو مراسم جداگانه از زحمات و تلاش های بهروز دارائی نژاد مدیریت پیشین استان لرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد و در ادامه آزاده یاراحمدی به عنوان مدیر جدید این استان لرستان معرفی گردید.
همچنین بهروز دارائی نژاد به عنوان مدیر استانی و رییس شعبه کرمانشاه معرفی و از زحمات فرشید رادور زنگنه مدیر پیشین این استان قدردانی شد.
حسین عسکری در این جلسات ضمن تشریح بخش هایی از گزارش هیات مدیره و سیاست ها و اهداف بانک در سال ۱۴۰۲ از جمله توسعه بانکداری دیجیتال و استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۸ به منظور جذب مشتریان موفق استان بر اصول حرفه ای گری و مشتری مداری در سازمان تاکید کرد.
عضو هیات مدیره این بانک از اهمیت توجه به مشتریان سخن گفت و عنوان داشت: اساس مفهوم وجودی بانک، وجود مشتری است؛ بنابراین غایت همه فعالیت های ما باید ایجاد احساس تعلق به بانک در مشتری و رضایت وی باشد.
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مدیران استانی ارتباط مستمر و انتقال و بکارگیری تجارب مختلف است اگر مدیری در ارتقای شاخص های عملکردی بانک در یک استان موفق عمل می کند لازم است همکاران از دانش و تجربه وی بهره ببرند و پیوسته در حال یادگیری و تلاش باشند.
عسکری با اشاره به ایجاد کافه دانش بانک صنعت و معدن ابراز امیدواری کرد با رویکرد مناسب و همفکری با کارشناسان و همکاران باتجربه در سطح شعب و ستاد بانک اقدامات موثری درخصوص انتقال تجربه و دانش به سایر همکاران در راستای ارتقا سطح دانش همکاران صورت پذیرد .
این مدیر ارشد بانکی بیان نمود: طبق روال گذشته توجه ویژه این بانک به استانهای کمتر توسعه یافته است و تمرکز بر این است که در استانهای کمتر توسعه یافته واحد های جدید ایجاد شده ضمن آنکه برای حفظ اشتغال و ایجاد ظرفیت ها و همچنین وصول مطالبات ارزی اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی یادآور شد: زیرساخت های مناسبی در جهت استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی های صنعت بانکداری در این بانک برای ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان ایجاد شده و لازم است همکاران در شعب بر نحوه بکارگیری و بهره برداری از این امکانات اشراف کامل داشته باشند و از این ابزارها در جهت جذب مشتریان جدید و خدمت رسانی بهتر به مشتریان قدیمی تر و افزایش سهم درآمدهای کارمزدی بهره ببرند.
در خلال این مراسم عبدالرضا ولی الهی هم ضمن تبریک انتصابات جدید و تشکر از زحمات این مدیران از افزایش سهمیه تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داده و بر جذب مشتریان موفق استان تاکید کرد.
ولی الهی عنوان نمود: در راستای بهره گیری موثر از منابع بانک شرایط خاصی برای پرداخت ایجاد شده و نسبت به تفکیک خطوط کسب و کار (سرمایه در گردش، سرمایه ثابت ، حد اعتباری ) اقدام شده است .
عباس خبازی نیز گزارشی از فرآیند جابه جایی و تغییر و تحول مدیران در بانک صنعت و معدن ارائه کرده و اظهار داشت: تغییر و تحولات چه در حوزه گردش و انتقال نیروها و چه حوزه های دیگر مانند دمیدن روح تازه در سازمان بوده و امری ضروری می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: این تغییر و تحول در سطح شعب موجب ارتقاء شعبه و نیز دستیابی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده در زمینه وصول مطالبات، افزایش سپرده ها، افزایش درآمدهای کارمزدی نسبت به سایر درآمدها و … گردد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسات کارکنان شعب به بیان نظرات، مسایل و مشکلات مرتبط با فعالیت های خود پرداختند و مدیران ارشد بانک در محیطی صمیمانه به آنها پاسخ گفتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.