• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد

  • کد خبر : 76356
  • 08 شهریور 1402 - 11:00
مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد

مراسم معارفه محمود سهیل نژاد به عنوان عضو موظف جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با حضور محمدعلی تیموری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت سایپا و پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، در این مراسم حکم انتصاب محمود سهیل نژاد توسط نوشادی و به نمایندگی از صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ابلاغ شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های معصوم نجفیان، از انتصاب محمود سهیل‌نژاد به نمایندگی از صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ابراز خرسندی و برای سهیل نژاد آرزوی توفیق کرد.

نوشادی معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز در سخنانی با اشاره به قدمت و نقش محوری شرکت سایپا در صنعت خودروسازی کشور و با تقدیر از زحمات نجفیان، گفت: امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده آقای سهیل نژاد و همدلی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سایپا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این شرکت، افزایش تولید، بهبود کیفیت و تامین منافع سهامداران و ذی‌نفعان آن باشیم.

گفتنی است سهیل‌نژاد از مدیران باسابقه در صنعت خودروسازی و شرکت سایپاست که مسئولیت پیشین وی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا(سمیکو) بوده و در دوره مدیریت ایشان اقداماتی که در ۱۶ سال گذشته انجام نشده شامل رفع موانع بازار سرمایه، تغییر شخصیت شرکت سمیکو و بالاترین سود عملیاتی ۱۶ سال گذشته اجرایی شده است.

از دیگر سوابق وی می توان به مدیرعامل شرکت پیشگامان گروه خودروسازی سایپا، رئیس هیات مدیره شرکت سایپاگام و مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو ، عضو هیات مدیره موسسه جهاد استقلال وزارت جهاد کشاوری و معاونت اداری پشتیبانی گروه کشاورزی کوثر اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.