• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

0

مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه برگزار شد

  • کد خبر : 105151
  • 11 اردیبهشت 1404 - 18:00
مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران مناطق استان تهران و روسای شعب مستقل ممتاز از یکصد مشتری برتر بانک سپه به مناسبت یکصدسالگی این بانک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر اکبر کشاورزیان، عضو هیات عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری در این مراسم که روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در محل باشگاه کارکنان بانک برگزار شد، با اشاره به وقایع و رویدادهای تاریخ یکصدساله بانک سپه، گفت: نظام بانکداری ایران با تاسیس بانک سپه متولد می‌شود. این بانک در دوره‌ای پا به عرصه وجود گذاشت که کشور فاقد پول ملی بود و از اینرو یکصدسالگی بانک سپه مصادف با یکصد سالگی نظام بانکی کشور است.

دکتر کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را توسعه نظام بانکی در کشور بیان کرد و افزود: حدود ۲۵ درصد از نقدینگی کشور در اختیار نخستین بانک ایرانی است، لذا بخش قابل توجهی از توسعه اقتصادی کشور طی یک قرن اخیر مرهون فعالیت‌ها و اقدامات این بانک بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانک سپه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانک سپه طی حیات یکصدساله خویش همواره در صف مقدم خدمت به مردم قرار داشته و وظایف خویش را به درستی و به نحو مطلوب انجام داده است.

دکتر کشاورزیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بانک سپه طی ده‌های در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور، گفت: مشتریان از ارکان اصلی بانک هستند و بانک سپه به شرکا و مشتریان خود افتخار می‌کند.

در ادامه این مراسم، تعدادی از مشتریان نمونه بانک در سخنانی به ارائه تجربیات خود در فعالیت‌های اقتصادی، تعامل و همکاری با بانک سپه پرداختند و اقدامات، خدمات و تسهیلات این بانک را در پیشبرد اهداف اقتصادی خود موثر و تعیین‌کننده عنوان کردند. در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهدای لوح از یکصد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=105151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.