• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستیار وِیژه وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد

  • کد خبر : 67850
  • 28 فروردین 1402 - 9:40
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستیار وِیژه وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در جلسه ای با دکتر اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر طرح نهضت ملی مسکن کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جلسه ای با دکتر اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر طرح ملی نهضت ملی مسکن کشور، ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و جایگاه فولاد اکسین در ایران و خاورمیانه، وضعیت نیروی انسانی این شرکت را تشریح و بر اهمیت توسعه سطح رفاهی کارکنان این شرکت تاکید کرد.

وی افزود: افزایش سطح رفاه و آسایش خانواده فولاد اکسین خوزستان هدف حرفه‌ای و خواست قلبی ماست، بنا بر این در ابتدا تامین مسکن برای کارکنان شرکت را در اولویت های خود قرار دادیم.

در ادامه دکتر اکبری ضمن قدردانی از تلاشگران و صنعتگران فولاد اکسین خوزستان گفت: انشالله در اجرای تصمیمات دولت محترم بر رونق دادن به تولید مسکن که همواره از دغدغه های اصلی مردم است، با همکاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بخش عمده این نیاز را مرتفع نماییم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: حمایت از هرگونه تلاش برای ساخت مسکن در رأس اولویت های وزارت راه و شهرسازی بوده که با همکاری سهامداران و مدیریت فولاد اکسین خوزستان برای کارکنان این شرکت تسریع خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.