• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
3

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت

  • کد خبر : 20868
  • 17 مرداد 1400 - 13:18
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت  به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان طی پیامی روز خبرنگاران را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: بدون اغراق […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان طی پیامی روز خبرنگاران را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: بدون اغراق خبرنگاران را می‌توان نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه دانست، زیرا با زندگی کردن در عمق جامعه همواره در تکاپو هستند تا تصویرگر زمان خویش باشند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه را ارتقاء دهند.

در دنیای متلاطم امروز، عزم جدی خبرنگاران در حقیقت‌نگاری و آگهی رسانی به مردم یکی از ستون‌های اصلی رشد و توسعه فرهنگی جامعه است. خبرنگار به رغم مشکلات فراوان، بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاود تا تصویر عینی از واقعیت ایجاد کند و به مسئولیت سنگین خود در قبال جامعه عمل نماید.

سازمان اموال تملیکی نیز  در راستای شفافیت و آگاهی رسانی، به همت تلاش خبرنگاران این حوزه، با اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع و صحیح اخبار اتاق شیشه ای ایجاد نموده تا همواره اطلاعات و عملکرد سازمان اموال تملیکی در اختیار عموم قرار گیرد. 
وی در پایان افزود: ۱۷ مردادماه، روز بزرگداشت مقام خبرنگاران و سالروز شهادت «محمود صارمی» را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان خبرنگاران، نویسندگان، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی به ‌ویژه همکاران خود در سازمان اموال تملیکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تداوم عزت و توفیق روز افزون طلیعه داران حوزه اطلاع رسانی را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.