• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بیمه آسیا چک ۵ هزار و پانصد میلبارد ریالی خسارت الکترواستیل مشهد را به مدیرعامل این کارخانه تحویل داد

  • کد خبر : 78562
  • 22 مهر 1402 - 10:25
مدیرعامل بیمه آسیا چک ۵ هزار و پانصد میلبارد ریالی خسارت الکترواستیل مشهد را به مدیرعامل این کارخانه تحویل داد

مجید محمد زاده مدیرعامل الکترو استیل، پرداخت به موقع و دقیق خسارت توسط بیمه آسیا را حرکتی حرفه ای، ارزشمند و فراوظیفه ای توصیف کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، تنی چند از مدیران و همچنین مدیرعامل کارخانه الکترو استیل، چک خسارت ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی این کارخانه تحویل مدیرعامل آن شد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار اظهار داشت، بیمه آسیا همواره بیمه گذاران خود را در روز های سخت، همراهی و همیاری می کند و با توجه به برخورداری از سرمایه و توانمندی مالی بالا، پشتیبان مطمئنی برای بیمه گذاران و مردم است که در این راستا در سال گذشته به عنوان برند محبوب مردم ایران انتخاب شد.

مسعود بادین خاطر نشان کرد، برای ارائه هرچه بهتر خدمات ضرورت دارد که صاحبان کسب و کار و واحد های تولیدی و صنعتی، نسبت به اخذ پوشش های کامل بیمه ای اقدام کنند چرا که معضل کم بیمه گی، سرمایه این واحد ها را در زمان وقوع حادثه به شدت تهدید می کند.

در ادامه این مراسم، مجید محمدزاده مدیرعامل کارخانه الکترو استیل نیز با قدردانی از سرعت عمل بیمه آسیا در بررسی و پرداخت خسارت این کارخانه، از تلاش و توجه مدیرعامل بیمه آسیا بابت پیگیری ویژه پرونده و جلوگیری از توقف تولید این واحد بزرگ صنعتی سپاسگزاری کرد و گفت: در حقیقت، پرداخت به موقع و دقیق خسارت توسط بیمه آسیا، حرکتی حرفه ای، ارزشمند و فراوظیفه ای بود.

وی افزود: هم اکنون به واسطه دریافت مبلغ خسارت از بیمه آسیا، سالن های تولید کارخانه بازسازی و راه اندازی شده اند و فعالیت آن آغاز شده است.

گفتنی است، اردیبهشت ماه امسال کارخانه الکترو استیل مشهد در اثر حادثه ای دچار حریق شد و خسارت سنگینی به آن وارد گردید.

بنابر این گزارش، پس از اعلام خسارت از طرف بیمه گذار، کارشناسان ارزیاب بیمه آسیا در قالب گروه های کارشناسی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به تعیین و برآورد خسارات وارد شده اقدام کردند و با دستور مدیرعامل بیمه آسیا بلافاصله مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال به صورت علی‌الحساب و جهت جلوگیری از توقف فعالیت این کارخانه، در وجه الکترو استیل واریز شد.

گفتنی است، مسعود بادین، در نخستین روزهای وقوع این حادثه و جهت بررسی این خسارت، به استان خراسان رضوی سفر کرده و ضمن دیدار با مدیرعامل کارخانه الکترو استیل از نزدیک از بخش های آسیب دیده این کارخانه بازدید کرد و درجریان حادثه و روند بررسی خسارت قرارگرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.