• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل بیمه آسیا از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری بازدید کرد

  • کد خبر : 77095
  • 20 شهریور 1402 - 14:20
مدیرعامل بیمه آسیا از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری بازدید کرد

مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در بازدید از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری، عملکرد این شرکت در شش ماهه سال جاری را موفقیت آمیز توصیف کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه معاون فنی بیمه های اموال، معاون امور استانها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران، با حضور در مرکز پرداخت خسارت شمال تهران در پارکینگ بیهقی و همچنین شعبه شهید مطهری، از نزدیک با مسئولان و کارکنان، گفت و گو کرد.

در این بازدید، گزارشی از فعالیت ها و فرآیندهای عملیاتی به مدیرعامل ارائه شد و مدیرعامل از تلاش شایسته کارکنان بیمه آسیا قدردانی نمود.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در این بازدید، عملکرد شرکت را در شش ماهه سال جاری موفقیت آمیز خواند و این موفقیت را نتیجه تلاش و همدلی کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا توصیف کرد و بر تلاش مضاعف در راستای دستیابی به اهداف شرکت تأکید نمود.

در این دیدار، مسعود بادین با تمام کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن گوش فرا دادن به اظهارات و پیشنهادهای کارکنان، رهنمودها و دستوراتی را در جهت تسهیل در فرآیند فعالیت ها صادر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.