• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود

  • کد خبر : 84120
  • 04 بهمن 1402 - 9:20
مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود

مدیر عامل بانک ملی ایران در “همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی” گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که عبدالله مبینی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت،اعضای هیات مدیره،هیات عامل،روسای ادارات کل و ادارات امور شعب بانک و همچنین مدیر عامل شرکت زنجیره دانش،بیمه معلم و حکمت صبا نیز حضور داشتند،تاکید کرد:این طرح حاصل تلاش  سازمان های مختلف و به خصوص همکاران ما در بانک ملی ایران و سازمان ملی مهاجرت است که حاصل این تلاش ها، کاری بزرگ و در خور تقدیر را شکل داده است.

دکتر نجارزاده ادامه داد:این همایش فرصتی است که همه مسائل و چالش های طرح مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای آن نیز تبیین شود تا طرح بدون نقص،اجرا شود.مدیر عامل بانک ملی ایران بیان کرد: این بانک آمادگی دارد تا شعب ویژه اتباع را راه اندازی کند.

وی افزود: در استان های پر جمعیت طی هفته های آتی یکی از شعب بانک ملی ایران به شعب اتباع تغییر می یابد تا در نهایت احترام به مهاجرین خدمات ارائه شود.

دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا در راستای ارائه خدمات بهتر، بسیاری از خدمات خود را برای اتباع خارجی،شخصی سازی کند.وی ادامه داد:می توان با نظر سازمان ملی مهاجرت در سامانه بام و پیام‌رسان بله نیز یک صفحه ویژه اتباع خارجی اختصاص یابد.

مدیر عامل بانک ملی ایران بیان کرد: خدمات بانکی ما به اتباع خارجی می تواند تنها به جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نشود و خدمات مالی و محصولات متنوعی را با توجه به نیازهای مهاجرین، به آنان ارائه کرد .

دکترنجارزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: منابع حاصل از این طرح در راستای محرومیت زدایی و اجرای طرح های اشتغال زا در استان های محروم استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.