• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی را دریافت کرد

  • کد خبر : 79037
  • 30 مهر 1402 - 21:10
مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی را دریافت کرد

در مراسم تجلیل از یاوران اشتغال و خودکفایی که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، از بانک سینا به دلیل پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته ‌امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در این مراسم که سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، ولی ‌اسماعیلی رئیس کمیسیون‌اجتماعی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته‌امداد حضور داشتند، لوح تقدیری به غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا اهدا شد.

این لوح تقدیر با توجه به عملکرد مطلوب بانک سینا در زمینه ایجاد اشتغال و فراهم‌سازی بهبود معیشت مددجویان کمیته امداد از طریق پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به این بانک تعلّق گرفت.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی با امضای رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خطاب به مدیرعامل بانک سینا آمده است:

«اکنون که این نهاد با اتکال به خداوند متعال، مساعدت‌های حضرتعالی و سایر یاوران اشتغال موفق گردید با جذب مطلوب منابع قرض‌الحسنه، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند ایفا نماید، به مصداق کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و زحمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم در کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای ولی نعمتان حقیقی انقلاب اسلامی، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.»

گفتنی است بانک سینا در سال گذشته، بیشترین درصد پوشش بودجه‌ای در تسهیلات تکلیفی مربوط به فرزندآوری، اشتغالزایی مددجویان بهزیستی و ودیعه مسکن را به خود اختصاص داد. همچنین این بانک در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد یک هزار و ۸۳۴ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از دو هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال به مددجویان معرفی‌شده پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.