• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

پیام مدیران بانک صادرات ایران به خانواده‌های داغدار کارگران معدن ذغال سنگ طبس افتتاح دو شعبه بانک اقتصادنوین پیام مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی معرفی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران پیام مدیرعامل بانک آینده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چندین واحد تولیدی در استان البرز بازدید کرد/ پرداخت تسهیلات به ۴۴ شرکت دانش بنیان و پرداخت بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد ریال به ۲۴۳ طرح صنعتی در این استان نائب قهرمانی بانک سامان در جام بزرگداشت حاج محمد ضرابیه پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی به فرزندان عزیز همکاران و خادمان ایثارگران در خانواده صندوق قر ض الحسنه شاهد اختصاص سه خط اعتباری بانک توسعه تعاون به میزان ۱۳۰ هزار میلیارد ریال ویژه تعاونی ها بانک توسعه تعاون در پرداخت وام ازدواج ۱۶۵ درصد تحقق برنامه داشته است مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

0

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

  • کد خبر : 94675
  • 01 مهر 1403 - 15:36
مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:عملیاتی شدن سامانه های «نظارت بر تفاهم نامه ها» و« رتبه بندی مشتریان» در راستای تسهیل امور خدمت گیرندگان و تکریم آنها است.

محمد شیخ حسینی اعلام کرد: مدیریت دقیق و سریع تفاهم نامه ها و قراردادها عاملیت،کنترل منابع، مصارف و مطالبات تفاهم نامه،ارائه گزارش های تحلیلی، مقایسه ای ومدیریتی،مدیریت سریع گردش کار مراحل عقد تفاهم نامه و مدیریت ریسک های اعتباری، نقدینگی و عملیاتی مرتبط با اجرای تفاهم نامه ها و قراردادها از جمله اهداف راه اندازی سامانه «مدیریت و نظارت بر تفاهم نامه ها» است.
وی افزود: در این سامانه،مفاد تفاهم نامه به لحاظ تطابق با سیاست های اعتباری،الگوهای مجاز، اطلاعات مشتریان و سپرده های مجاز در لحظه ثبت تفاهم نامه به صورت سیستمی کنترل می شود.
این مقام ارشد بانکی بیان کرد: محاسبه میانگین ها و اعمال ضرایب به صورت دقیق و خودکار توسط سامانه انجام می شود.
شیخ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیاتی شدن سامانه«رتبه بندی مشتریان» نیز گفت: براساس نتایج برخی تحقیقات بازاریابی،هزینه جذب مشتری جدید تقریباً پنج برابر هزینه نگهداری مشتریان قدیمی است، لذا شناسایی صحیح مشتریان با هدف حفظ مشتریان خوش حساب حاضر امری ضروری است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،ایجاد وحدت رویه با روش داده محور برای رتبه بندی مشتریان بر اساس سودآوری،رتبه بندی گروه های مختلف مشتریان به تفکیک منطقه ، حوزه فعالیت و …، شناسایی مشتریان ارزنده، شرکتی و زیان ده به روش علمی وخوشه بندی و بخش بندی مشتریان با هدف تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در راستای افزایش سودآوری از جمله اهداف عملیاتی شدن سامانه «رتبه بندی مشتریان» است.
وی تاکید کرد:عملیاتی شدن این سامانه ها موجب می شود دخالت عامل انسانی به حداقل برسد.شیخ حسینی گفت:راه اندازی این سامانه ها با استفاده ازتوان داخلی بانک صورت گرفته که اقدامی ستودنی وقابل تقدیر است.
در این مراسم حسین سرین رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار گفت: مزایا رتبه بندی بر بستر جدید و استفاده از زیر ساخت سامانه سها این است که امکان تحلیل اطلاعات از کل به جز و برعکس وجود داشته باشد، همچنین نمایش اطلاعات به صورت مصور تحت گزارشات و داشبوردهای متنوع و پویا برای تصمیم گیری مدیران سطوح مختلف جهت تبدیل تهدیدها به فرصتها مد نظر است.وی افزود: سامانه سها دارای قابلیت انعطاف پذیری، پایداری، توسعه پذیری، و … است که از پلتفرم OAS (Oracle Analytic Server) که یکی از قدرتمندترین ابزارهای مطرح دنیا در مجموعه نرم افزارهای ارائه شده برای سامانه هوش تجاری است، پیاده سازی و به بهره برداری رسیده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.