• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

محصول جدید شرکت پاکسان رونمایی شد

  • کد خبر : 80398
  • 23 آبان 1402 - 19:47
محصول جدید شرکت پاکسان رونمایی شد

مراسم معرفی و رونمایی از محصول جدید پودر لباسشویی سپید ( PRIME WASH)روز یکشنبه۲۱ آبان‌ماه با حضور مدیران و جمعی از خبرنگاران در شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر، در این مراسم که با حضور دکتر مرادی، مدیرعامل گروه صنایع بهشهر، دکتر حقی، مدیرعامل هلدینگ شوینده، و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار شد، پودر سپید پرایم واش دربسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی به شکل رسمی معرفی شد.این رویداد به عنوان یک گام مهم در راستای توسعه صنعت بهداشتی و بهینه‌سازی فرایند شستشو معرفی شد.

 شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با بیان اینکه محصول جدید پودر لباسشویی سپید ( PRIME WASH) با کیفیت بسیار بالاتر از پودرهای فعلی به بازار عرضه خواهد شد گفت: پودر لباسشویی سپید پرایم واش به عنوان اولین پودر کنسانتره شرکت پاکسان در گروه A+ قرار گرفته است. این محصول نه تنها با کیفیت بالا، بلکه با Density بالاتری نسبت به پودرهای مشابه دیگر ارائه شده است.

وی در ادامه افزود : سپید پرایم واش، با بسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی، یک گزینه جدید و پرکاربرد برای مصرف‌کنندگان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت پاکسان اعلام کرد: “اکنون محصولات شرکت پاکسان به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود. بر اساس برنامه جدید ما، قصد داریم سه منطقه را به عنوان هاب محصولات صادراتی تعیین کنیم، که شامل کشورهای قزاقستان، عراق و عمان می‌شود.”

وی افزود: “در این سه کشور، نقاط فروش شرکت پاکسان را ایجاد خواهیم کرد، تا بتوانیم با ارائه خدمات بهینه و نزدیک به مشتریان، حضور قوی‌تری در این بازارها داشته باشیم.” این گام نشان از تصمیم شرکت به گسترش جهانی و تعزیز همکاری با کشورهای جدید است.

در ادامه دکتر مرادی مدیرعامل گروه صنایع بهشهر گفت: “پاکسان، یکی از برترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های حوزه شوینده در ایران است که  سهم قابل توجهی در بازار دارد و به عنوان یکی از لیدرهای این صنعت شناخته می‌شود.

او افزود: “نقطه قوت بی‌نظیر ما در نیروهای متخصص و کیفیت بالا است که در تحقیق و توسعه/ و همچنین کنترل کیفی شرکت، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند مرادی اظهار کرد که در دوره مدیریت جدید شرکت پاکسان، تمرکز اصلی بر افزایش کیفیت و بهینه‌سازی قیمت‌ها قرار گرفته است.

مدیرعامل گروه صنایع بهشهر گفت: امروز، شرکت پاکسان با افتخار محصولی جدید با کیفیت به بازار معرفی کرد. این گام جدید نشان از پیشرفت مداوم و تعهد شرکت به ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با انتظارات مشتریان است.

 تعهد به ارتقاء کیفیت و تنوع در محصولات

مرادی  اعلام کرد: “هر آنچه در محصولات مجموعه پاکسان مشاهده می‌شود، نتیجه‌ای از تغییرات کیفی گسترده است. این تغییرات نه تنها به افزایش تعداد محصولات بلکه به توجه ویژه به ارتقاء کیفیت‌ها نیز مرتبط است.”

وی افزود: “سال آینده، شاهد فضای جدیدتری از تنوع در محصولات برندهای مختلف مجموعه پاکسان خواهیم بود.” این نشان از تعهد شرکت به تحولات مداوم و ارتقاء کیفیت محصولات است که بهره‌مندی مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.