• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مجتمع صنعتی اسفراین، پیشتاز در بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن

  • کد خبر : 71714
  • 29 خرداد 1402 - 11:51
مجتمع صنعتی اسفراین، پیشتاز در بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکتهای تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی کرمان از ۲۳ لغایت ۲۶ خرداد ماه جاری حضور یافت و آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود در حوزه تأمین، ساخت و بومی سازی قطعات استراتژیک صنایع زیرساخت کشور و صنایع معدن را در معرض دید و اطلاع کارشناسان و فعالان این صنعت قرار داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، در شرایط کنونی، بومی سازی قطعات استراتژیک صنایع زیرساختی کشور، محور اصلی توسعه پایدار در اقتصاد کشور می باشد از اینرو مجتمع صنعتی اسفراین با افتخار اعلام می دارد در این مجتمع، توانایی ساخت و بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن در بالاترین سطح کیفی وجود دارد و این مجتمع با بهره مندی از تجهیزات منحصربفرد و توانمندیهای ویژه، تولید قطعات و مقاطع استراتژیک شرکتهای معظم معدنی کشور را برعهده دارد.
بومی سازی ساخت قطعه استراتژیک تایر شافت HPGR با کمک دانش فنی کارشناسان داخلی مجتمع صنعتی اسفراین و تجهیزات منحصربه فرد این مجتمع جهت صنایع معدنی قدم بزرگی در راه جلوگیری از واردات این محصول و رفع محدودیتهای قطعات یدکی صنایع خاص بوده و توانسته است تأییدیه های عملکرد بالاتر این محصول را نسبت به نمونه های خارجی از مصرف کنندگان دریافت کند.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت معدن کرمان، مهندس ارغائی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین و معاونین این مجموعه صنعتی از شرکت مس سرچشمه بازدید کرده و طی جلسات متعدد، آمادگی خود را جهت همکاری های دوجانبه در راستای بومی سازی قطعات یدکی مورد نیاز تجهیزات آن شرکت اعلام داشتند.
مجتمع صنعتی اسفراین با اتخاذ استراتژی دانش محوری و خدمت گرایی سعی کرده است در تأمین قطعات یدکی بخشهای مختلف حوزه های صنعت رسالت خود را انجام دهد و در راستای توسعه بازار خود جلساتی با کارشناسان فنی شرکت فولاد مبارکه انجام شد و در اولویت قراردادن ساخت قطعات یدکی تجهیزات شرکت فولاد مبارکه از دیگر برنامه های تیم ارشد مدیریتی شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در نمایشگاه صنعت معدن کرمان بود.
نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی از ۲۳ لغایت ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در کرمان به عنوان قطب صنایع ذخایر معدنی ایران در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع، با حضور۹۸ شرکت و فعالان صنعتی و معدنی کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.